Onkohan tää myyjä tosissaan postikulujen kanssa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Se menee painon mukaan ja paksuuden joten ihan hyvin voi olla tuon hintainen,postilla hyvät hinnat nykyään.

No ei varmasti voi olla :laugh: Näkeehän tuosta kuvasta jo että ihant avis satukirja, tuon postikulut ei VARMASTI ole enempää kuin 1,60!

Huomasin juuri,että meillä eri painos kirjasta.Sellainen nelikulmaisempi.
Voi olla,että tuo on eri kokoa,mutta ihmetyttää kaikkein hyökkäävyys tuohon postikulukysymykseen kun ilmoituksessa ei ole kirjan mittoja.

Omituinen riehuminen asiasta? Ehkä myyjä on aiemmin lähetellyt isompia kirjoja jotka on joutunut pistämään maksikirjeenä (tuo 6,70 on maksikirjeen hinnoittelua) ja ei nyt tiedä oikeaa hintaa?

Plus että minä en ainakaan pysty kuvan perusteella arvioimaan kirjan kokoa + painoa, eihän tuosta näe es kuinka paksu on? Ihan hyvin voi olla ettei pysty tavallisena kirjeenä postittamaan.

Ihme nätvimistä, kun noin pienestä asiasta pitää ketju aloittaa.... Itse saatan joskus ihmetellä postikuluja mutta jätän huutamatta jos on kalliit, en sen kummemmin ala taivastelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Omituinen riehuminen asiasta? Ehkä myyjä on aiemmin lähetellyt isompia kirjoja jotka on joutunut pistämään maksikirjeenä (tuo 6,70 on maksikirjeen hinnoittelua) ja ei nyt tiedä oikeaa hintaa?

Plus että minä en ainakaan pysty kuvan perusteella arvioimaan kirjan kokoa + painoa, eihän tuosta näe es kuinka paksu on? Ihan hyvin voi olla ettei pysty tavallisena kirjeenä postittamaan.

Ihme nätvimistä, kun noin pienestä asiasta pitää ketju aloittaa.... Itse saatan joskus ihmetellä postikuluja mutta jätän huutamatta jos on kalliit, en sen kummemmin ala taivastelemaan.

Mikä ihmeen riehuminen?! Voi anteeksi, muistanpa kysyä seuraavan kerran sinulta mistä aiheesta saa aloittaa ketjun :headwall:

Mä muuten näen kyllä kuvasta kirjan paksuuden hyvinkin, vai onko tuo oma kohteesi kun noin suutut? Vai miksi täällä on näin herkkänahkaista porukkaa tänään, voi hyvä luoja :laugh:

Kirjat on yllättävän painavia, mittaapa. Kerran oli jossain kirjoja myynnissä kilohinnalla ja katsoin, että hei hyvä tarjous... Eipä ollut enää kun mittasin kirjan painon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Mikä ihmeen riehuminen?! Voi anteeksi, muistanpa kysyä seuraavan kerran sinulta mistä aiheesta saa aloittaa ketjun :headwall:

Mä muuten näen kyllä kuvasta kirjan paksuuden hyvinkin, vai onko tuo oma kohteesi kun noin suutut? Vai miksi täällä on näin herkkänahkaista porukkaa tänään, voi hyvä luoja :laugh:

No, ei tuo minusta suuttuneelta vaikuta ja kuvasta ei voi päätellä paksuutta saatikka painoa.

Yhteistyössä