Onkohan tällainen penaali vaikea tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja besure
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

besure

Vieras
img-thing

Pitäisi vaan löytää vetoketjuja jostain kaupasta. Harmi kun meidän Citymarketissa ja Prismassa ei vetskareita myydä. Kangaskauppojakaan ei ole lähellä. Nettikauppoja en ole vielä katsonut läpi.

[QUOTE="Nuuh";27215988]Jos osaat ommella suoraan niin ei ole vaikea. Itse tekisin vuorillisen niin ei haittaa vaikka joku vaetskari aukeiskin laukussa.[/QUOTE]

Osaan kyllä suoraan ommella mutta en ole koskaan vetoketjuja ommellut. Ompelukoneen mukana mulla on kyllä vetoketjulle tarkoitettu paininjalka.

Minä laittasin toiselle puolelle ihan vaan kankaan ja toiselle puolelle vetoketjut, ilman mitään vuorikangasta. Ideahan onkin että sen voi aukasta ihan miltä kohdalta haluaa. Kiva idea. Helppo toteuttaa. :)

Osaan kyllä suoraan ommella mutta en ole koskaan vetoketjuja ommellut. Ompelukoneen mukana mulla on kyllä vetoketjulle tarkoitettu paininjalka.

nuo vetoketjut tuossa eivät ole vaikeudessa verrattavissa vetskarin ompeluun vaatteessa.asetat vain kaksi vetoketjua aina naamakkain ja ompelet reunan suoraan kunnes sinulla on tarpeeksi vetskareita yhdessä, sitten käytät palasta kuin tavallista kangaspalasta.

miksi tehdä penaali? paitsi jostain vanhasata kankaasat jota on jo valmiina. miksi? vetskareissa on metallia ja sehän tulee tulevaisuudessa looppumaan.
eikö kaikilla ole jo kaikki nurkat täynnä penaaleja. lasten tekemän hienoja koulussa, mutta aikuinen ihminen?

[QUOTE="vieras";27216208]noitahan saa ostettuakin niin miksi ommella kun vetskarit on niin kalliitakin.[/QUOTE]

Tää on kyllä ihan totta. Itse tekemällä tuskin säästää yhtään, viestiketjut kun ovat kalliita, ellei käytä kierrätettynä.

[QUOTE="Vieras";27216324]Tää on kyllä ihan totta. Itse tekemällä tuskin säästää yhtään, viestiketjut kun ovat kalliita, ellei käytä kierrätettynä.[/QUOTE]

Aha. :D

Yhteistyössä