Onkohan tämä ihan normaalia ja ohimenevää? parisuhdejuttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kyllä nyt pahasti kuulostaa sille että sulla on säihke kadonnut, siis että nyt olette tehneet mukamas kaikki mitä parisuhteessa voi edetä ja nyt sitten maistuukin puulta jne. Lapsellista käytöstä ja tuhoavaa myös pidemmän päälle.
Parisuhde säilyy virkeänä ja kuumana kun sen eteen tekee töitä. Ensiksikin on muistettava ettei kumppani ole koskaan itsestäänselvyys. Toista pitää kunnioittaa, hänestä pitää olla kiinnostunut, välittämistä on osoitettava siis molemmin puolin. Kosketus on hirvittävän tärkeä juttu suhteessa, jos kosketusyhteys häviää, niin kohta on taatusti makkarissa kylmää tai ainakin tylsää. Flirtti piristää päivää. Muistele mihin rakastuit miehessäsi!
Minä koen lähes joka päivä ihastumisen ja rakastumisen ja huuman tunteita miestäni kohtaan ja mekin menimme kesällä naimisiin ja toinen lapsi tulossa. En oikeasti ymmärrä miten voit olla tuossa tilanteessa nyt? Noissa tuntemuksissa? Menitkö vääristä syistä naimisiin, vain juhlien takia tms? Miksi menitte naimisiin?

en kyllä oikeasti tiedä.. kai mun pitää miettiä kaikkia nuita ja sitä miksi menin..

Voi olla normaalia suhteen yläalamäkeä tai sitten ei. Mulla on noita kausia myös ollut, mutta olen aina päässyt niistä, kun oikein tietoisesti olen keskittynyt miettimään miehen ihania puolia. Ei ole niin yksinkertaista, miltä tässä ehkä kuulostaa, mutta onnistuu tahdon avulla. Niihin ärsyttäviin puoliin ei vaan saa jäädä märehtimään. Jos jotkut asiat on puhumisella muutettavissa, niin jutelkaa, jutelkaa, jutelkaa, mutta sekin pitää hyväksyä, ettei kukaan ole täydellinen.

joka ikisessä suhteessa tulee jossakin vaiheessa niinsanottu toisen kaipuu, kaikille käy jossakin vaiheessa näin.niin miehille kuin naisille.
Yleensä tunn on ohimenevää.
itsellä välillä joitakin ihastumisia ollut, mutta kyllä ne ohi on menneet, ja kun miettii asiaa siltä kannalta, että jospa sen miehen menettäisikin, mitä tunteita se herättää, itse kun alan tosissani ajattelemaan niin huomaan, kuinka paljon häntä rakastan ja kuinka paljon tahdon hänen kuuluvan elämääni ihan päivittäin, enkä voisi kuvitellakkaan seksiä kenenkään toisen miehen kanssa.
Se oma on se paras :)
Ja raskaushormonit varmasti temppuilee aapella

Yhteistyössä