Onkohan tämä ihan normaalia? Menkoista jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli menkat tuli viime kuussa ihan normaalisti. Sitten kävi vahinko kumin kanssa ja jouduin hakemaan jälkiehkäisyn. Jälkiehkäisystä meni 4 päivää ja alkoi taas menkat (kaksi viikkoa edellisistä!). Nyt niistä menkoista noin viikko eteenpäin ja tiputtelee ruskeaa vuotoa.

Voiko jälkiehkäisy vaikuttaa näin paljon?

Siis menkat 13.2., jälkiehkäisy 23. päivä, menkat 27. päivä, tiputtelua 10. päivä.. Huoh. Huimaa jo kovasti, varmaan hb laskenut aika paljon..

Mä oon pari kertaa nuorena joutunu jälkiehkäisyn hakemaan ja mulla molemmilla kerroilla alkoi menkat viikkoa tablettien ottamisen jälkeen ja sit ehkä pari viiikkoa siitä sit taas. Tuli tavallaan kahdet menkat kuukauden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon pari kertaa nuorena joutunu jälkiehkäisyn hakemaan ja mulla molemmilla kerroilla alkoi menkat viikkoa tablettien ottamisen jälkeen ja sit ehkä pari viiikkoa siitä sit taas. Tuli tavallaan kahdet menkat kuukauden aikana.

Okei, eli vois olla ihan normaali juttu? Sitä vain, että tässä välissä on tullut harrastettua seksiä (kumin kanssa) ja luotto on melko nollissa noihin kumiukkoihin... Ettei vain nyt mitään raskausjuttuja ainakaan olis.

Kiitos sulle vastauksestasi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Okei, eli vois olla ihan normaali juttu? Sitä vain, että tässä välissä on tullut harrastettua seksiä (kumin kanssa) ja luotto on melko nollissa noihin kumiukkoihin... Ettei vain nyt mitään raskausjuttuja ainakaan olis.

Kiitos sulle vastauksestasi! :)

Kyllä mä luulen, että on normaalia. Kierto menee sekaisin niistä jälkiehkäisytableteista, ne kai sisältää samaa hormonia kuin e-pillerit, mut suuremman määrän ja sen takia hormonitoiminta menee sekaisin.

Yhteistyössä