Onkohan tämä normaalia vaiko vakavaa vaiko lopun alkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salarakas

Vieras
Olen tapaillut erästä miestä kolmisen vuotta. Olemme salarakkaita, joten emme ole olleet julkisesti yhdessä, vaikka mielenkiinnon kohteet on täysin samanlaiset, olemme kuin sielusukulaisia toisillemme. Homma nyt kuitenkin alkoi aikanaan pelkästä seksistä ja sen piti sitä ollakin, mutta kun juttumme tuntuu vaan jatkuvan ja jatkuvan niin se on saanut aikaan sävyjä kuten mahdottoman pitkiä puhelinkeskusteluja, ja sellaista rauhallisuutta, että jaksaa odottaa vaikka kuinka monta kuukautta ennen kuin nähdään. Olen hyvin otettu miehen päätöksistä mionun suhteeni ja suhteemme eteen, mutta välillä tulee silti mieleen, että onko tämä enemmänkin ystävyyttä sittenkin. Ja toisaalta taas, jos on ystävyyttä niin syveneekö se herkemmin rakkaudeksi?

Jos nyt unohdatte moraalin hetkeksi. Kyseessä siis oli puhtaasti sovittu asia, että olemme seksisuhteessa salaisesti. Käytännössä emme pysty näkemään toisiamme kuin kerran puolessa vuodessa. Silti olemme koko ajan yhteydessä. Millä motiivilla mies, jolle pitäisi olla selvää, että saa minut vaan osittain, jaksaa olla kiinnostunut ilman sitä seksiäkin??? En voi olla niin hyvä sängyssä, että pelkällä ajatuksella, saan sitten joskus seksiä, jaksaa olla kiinnostunut! Mielenkiinnot sopii tosi hyvin kyllä yhteen, mutta onko kyse silloin ystävyydestä vaiko rakkaudesta?

Jos nyt unohdatte moraalin hetkeksi. Kyseessä siis oli puhtaasti sovittu asia, että olemme seksisuhteessa salaisesti. Käytännössä emme pysty näkemään toisiamme kuin kerran puolessa vuodessa. Silti olemme koko ajan yhteydessä. Millä motiivilla mies, jolle pitäisi olla selvää, että saa minut vaan osittain, jaksaa olla kiinnostunut ilman sitä seksiäkin??? En voi olla niin hyvä sängyssä, että pelkällä ajatuksella, saan sitten joskus seksiä, jaksaa olla kiinnostunut! Mielenkiinnot sopii tosi hyvin kyllä yhteen, mutta onko kyse silloin ystävyydestä vaiko rakkaudesta?

Se on polygami. Ketä miestä nyt potuttaa, jos useampi nainen on haaremissa?

Saattaa olla kyse kummasta tahansa; ystävyydestä tai rakkaudesta. Et voi tietää ennen kuin kysyt.

no en tiedä,mutta ilmeisesti mies on tahollaan varattu, eli sinä olet kyllä hirveä ihminen kun varatun kanssa vehtaat. etkö saanut vapailta markkinoilta ketään?

[QUOTE="Helmi";28246541]no en tiedä,mutta ilmeisesti mies on tahollaan varattu, eli sinä olet kyllä hirveä ihminen kun varatun kanssa vehtaat. etkö saanut vapailta markkinoilta ketään?[/QUOTE]

Kiitos paheksunnastasi! Valitettavasti asia on kylläkin niin päin, että mies on vapaa ja minä varattu. En kai muuten olisikaan huolestunut sopimuksen lipsumisesta johonkin muuhun.

Kiitos paheksunnastasi! Valitettavasti asia on kylläkin niin päin, että mies on vapaa ja minä varattu. En kai muuten olisikaan huolestunut sopimuksen lipsumisesta johonkin muuhun.

Niin, siis mistä sinä tarkalleen ottaen olet huolestunut?

Aika itsekkäältä ihmiseltä vaikutat. Mikset jätä miestäsi niin voisit vapaana vehdata kenen kanssa haluat?

Kuinka paljon teitä ksipäisiä pettäjiä oikein on? Suunnitelmallisesti petät siis aina puolen vuoden välein? Miksi pitää olla sopimus jostain seksisuhteesta, jos on omakin mies? Mielestäni et ansaitsisi ketään, toivottavasti jäätte kiinni.

yhtäkkiä huomaat olevasi 50 vuotias vanhapiika, jolle ukko on luvannu vaikka mitä ja sä oot vaan tyytyväisenä ootellu sitä yhtä puhelua,panoa puolessa vuodessa. ja sitten sulla ei oo niitä penskojakaan, kun sä oot oottanu tätä turhaketta.
Ja loppujen lopuksi ukko on palannu akkansa luokse, kun villitys on ohi.
Mullakin oli tommonen tyyppi, joka halusi tavata työmatkoillaan mun kotipitäjään tai jos ite olin hänen paikkakunnalla. Mutta aloin seurustelemaan enkä halunnu tätä ukkoa tavata, niin johan ukko kylmeni mulle. Sitten kun en enää seurustellut, oitn mieheen yhteyttä, mutta ei ollu enää kipinää.
En suosittele salasuhdetta, lapsellista touhua.

Yhteistyössä