Onkohan tämä nyt km vai ei ja miten voin sen tietää (RV 5+4)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiiei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiiei

Vieras
Eilen illalla huomasin että pyyhkiessä jää vaaleanpunaista paperiin. No se loppui, eikä yön aikana tullut mitään. No sitten päivällä jatkui sama että pyyhkiessä jäi limaista, vaaleanpunaista vuotoa paperiin. nyt iltapäivällä sitä oli tullut sitten jo housuihin asti, ja vähän jo punaisempaa vuotoa, joskaan ei kirkasta. kokeilin myös laittaa tamponin, ja se värjäytyi kokonaan vaaleanpunaiseksi, eli jokuhan tuolla vuotaa. Miten voin tietää onko km vai ei? ja mitä luulette onko vai ei?

Yleinen ohjeistus on että jos vuoto on yhtä runsasta tai runsaampaa kuin kuukautisvuoto, niin silloin on syytä epäillä keskenmenoa. Itse vuodin verta satunnaisesti alkuviikoilla, muistaakseni viimeistä kertaa rv9.. Raskauttakin osasin epäillä kun alkoi verinen vuoto heti ovulaation jälkeen joka kesti viikon. Joten mitenkään tavatonta ei ole että verta tulee alkuraskaudessa. Tsemppiä!

Voi olla ihan sitäkin, että vuotelee, kun menkat normaalisti olisivat ilman raskautta. Olisiko nyt se ajankohta sinulla? Se on aika tavallista. Keskenmenossa vuoto kyllä sitten runsastuu reilusti.

Ei sitä voi kukaan tietää. Ei edes ultra vielä tuossa vaiheessa. Joko vuoto yltyy ja vuotaa hyytymineen pois tai sitten ei. Ja vaikka vuotaiskin, silti saattaa raskaus jatkua.

Odottele pari viikkoa ja mene alkuraskauden ultraan. Sitten tiiät, ennen sitä kaikki on mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Voi olla ihan sitäkin, että vuotelee, kun menkat normaalisti olisivat ilman raskautta. Olisiko nyt se ajankohta sinulla? Se on aika tavallista. Keskenmenossa vuoto kyllä sitten runsastuu reilusti.

Ei km välttämättä vuoda yhtään (keskeytynyt km).

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:

Ei km välttämättä vuoda yhtään (keskeytynyt km).

No ap: lla nyt kuitenkin on vuotoa. :xmas: Että sitä kai tässä oltiin miettimässä että mitä se on...

Mulla oli tässä viimeisimmässä raskaudessa tuollaista punertavaa vuotoa vko 5 eteenpäin monta viikkoa. Välillä vuoti vähemmän, välillä enemmän ja joskus oli muutama päivä välissä ettei vuotanut ollenkaan. Lääkärit eivät keksineet mitään syytä miksi sitä vuotoa oli. Ja raskaus eteni koko ajan ihan normaalisti. vaikea tietysti sanoa että onko sulla km tulossa vai ei, aika näyttää miten käy.

Vuotosi kuulostaa ihan normaalilta tiputtelulta kun istukka alkaa muodostua ja kiinnittyä paikoilleen. Minulla oli 5+3-5+4 yöllä järjetön tulvavuoto ja sitä seurasi sitten juuri tuolloin 5+4 ultra, koska luulimme menneen kesken. Mutta sielläpä näkyikin pieni sydämen välke. Eli jos asia vaivaa niin tilaa yksityiselle aika ultraan. Voin sanoa, että tuo meidän ultra oli kyllä todella sen hinnan väärti. Minulla tiputtelu jatkui tästäkin eteenpäin satunnaisesti ja nyt mennään jo 18+6. :hug:

on ollut keskenmeno muutamaa päivää pidemmällä ja sitä verta tuli hirveesti. Monta kertaa housuista läpi ja valtavia hyytymiä. Vaaleanpunainen pieni vuoto ei välttämättä ole merkki mistään sen kummemmasta, esim aroista limakalvoista tms. Olin lisäksi KIPEÄ! Ota ihan rauhassa ja varaa ultra viikon päähän, sit sen näkee. Tsemppiä:)

Yhteistyössä