Onkohan Thaimaassa L-kokoisia vaatteita, kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulevaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulevaäiti

Vieras
me ollaan menossa sinne ja oon raskaana mut ei haluttais ottaa hirveesti kantamuksia ku ajateltiin pärjätä mennessä pelkillä käsimatkatavaroilla niin löytyyköhän sieltä mitään L-kokosia tai isompiakin vaatteita vai onko siellä vaan ässää ja ämmää ku on thaikut niin pikkussen kokosia itte =) Lähinnä jonku kesämekon haluaisin ostaa...

Oli tosi vaikeata löytä itselle sopivia vaatteita, täällä kokoni on 42. Jos ei muuta niin rintojen kohdalta kinnasi.

Älä laske mitään sen varaan että sieltä kyllä löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli tosi vaikeata löytä itselle sopivia vaatteita, täällä kokoni on 42. Jos ei muuta niin rintojen kohdalta kinnasi.

Älä laske mitään sen varaan että sieltä kyllä löytyy.

Lisäys: ostin bikinit, kokolapussa lukee XXXL!!!

Onhan siellä myös L kokoisia vaatteita (ja xl), mutta niiden ällä ei todellakaan vastaa meidän ällää!! Vaan on paljon pienenpi! Mutta kuten edellinenkin totesi räätälit on todella edullisia!

mäki oon M kokoa ja ku söin vähän kanakeittoa ja tuli ihan pikku pömppöturvotus niin muutama thaimaalainen tuli silittämään mun RASKAUSMAHAA!!! meni kyllä sen päivän osalta matkafiilikset pilalle.

mäki oon M kokoa ja ku söin vähän kanakeittoa ja tuli ihan pikku pömppöturvotus niin muutama thaimaalainen tuli silittämään mun RASKAUSMAHAA!!! meni kyllä sen päivän osalta matkafiilikset pilalle.

Markkinoilta löydät ainakin t-paitoja ja mekkoja myös isompina kokoina.Valitettavasti aika huonosti löytyy yleisesti isommille vaatteita.Itse olen M-kokoinen ja rintava..(thaimaalaisillahan ei ole tissejä ja takapuolta ollenkaan verrattuna suomalaisiin) mitä ostin t-paitoja liikkeistä jouduin ostamaan XL ja XXL-kokoja.Samoin housut ym.

Alkuperäinen kirjoittaja minnis:

taisit ottaa liikaa keittoa

no itellä on jo aika isossa kunnossa toi maha alue että ei voi jättää sitten shoppailun varaan. Mitäköhän siellä maksaa jos teettäis sitten jonku mamma mekon.. Onko kukaan teettäny siellä jotain?

Rantavaatetta löytyy kyllä jotain isompaakin. Siis katukojuista piraatti t-paitaa sun muuta, mutta kunnon vaatteita ei paikallisista vaateketjuista löydy. Rantamekkoja löytyy kyllä myös kojuista, sellaisiakin mihin raskausmaha mahtuu eli rintojen kohdalla joustavaa ja sitten levenee väljäksi mekoksi. Samaa tyyliä myy esim. H&M.

Suurimmat koot niissä oikeissa vaateliikkeissä on yleensä siinä meikäläisen koon 38 korvilla ja nekin lyhyille tehty. Esim. paidat kutistuu viimeistään kotona pesussa meikäläisittäin napapaidoiksi. Mutta kenkiä ja laukkuja on kiva ostella, samoin sisustustavaraa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no itellä on jo aika isossa kunnossa toi maha alue että ei voi jättää sitten shoppailun varaan. Mitäköhän siellä maksaa jos teettäis sitten jonku mamma mekon.. Onko kukaan teettäny siellä jotain?

Eno teetti 7 kauluspaitaa ja kaksi puvuntakkia. Maksoivat yhteensä 200 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Rantavaatetta löytyy kyllä jotain isompaakin. Siis katukojuista piraatti t-paitaa sun muuta, mutta kunnon vaatteita ei paikallisista vaateketjuista löydy. Rantamekkoja löytyy kyllä myös kojuista, sellaisiakin mihin raskausmaha mahtuu eli rintojen kohdalla joustavaa ja sitten levenee väljäksi mekoksi. Samaa tyyliä myy esim. H&M.

Suurimmat koot niissä oikeissa vaateliikkeissä on yleensä siinä meikäläisen koon 38 korvilla ja nekin lyhyille tehty. Esim. paidat kutistuu viimeistään kotona pesussa meikäläisittäin napapaidoiksi. Mutta kenkiä ja laukkuja on kiva ostella, samoin sisustustavaraa!

Totta, vaatteet kutistuu pesussa. :(

Mä en löytänyt sopivia kuin ihan muutamasta kohteesta. Lisäksi ne turistikuosit on kamalia...

Yhteistyössä