Onkohan Thaimaassa L-kokoisia vaatteita, kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulevaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minkälaisista turistikuoseista puhut?

No niitä kuviokankaita: samoja riepuja oli joka kojussa myynnissä. Sama juttuhan se on joka ikisessä lomakohteessa.

Oltiin muutama vuosi sitten, en muista tarkkaan, mutta sellaisia riemunkirjavia iloisia ja isoja kuvioita. niitä oli sitten joka toisella vastaantulijalla päällä, "kuin halvalla sai". Uh.

Voisin arvella mekon teettämisen maksavan jotain 20-40? riippuen kankaasta. Jos teettää enemmän, niin saa aina edullisemmin. Räätälien kankaat on kyllä enemmän sellaisia juhla- tai toimistotyövaatteisiin sopivia, sellaisia mistä tehdään pikkumustia tms. Ei siellä mitään värikkäitä puuvillakankaita ole eikä kai oikein pellavaakaan.

ymmärrän =) Mun isä on kulkenu 50vuotta samassa sinisessä hawaji paidassa kanarialla ja semmoi kauhee vyölaukku mahalla. niin turisti =) vaikka onki asunu siellä useemman vuoden...

Alkuperäinen kirjoittaja x:
toi on vanhaa tietoa vuodelta 2002. yks päivä tästä oli keskustelua ja otin yhteyttä suomen kielitoimistoon ja nykyään molemmat muodot ovat hyväksyttyjä. sorry.

En usko, kuulopuhetta. Anna kirjallinen lähde.

Sorry.

soita itse sinne löytyy ihan tavallisesta puhelinluettelosta numero ja kirjastosta voi lainata uusimmat tiedot suomen kieliopeista. ei sun tarvitse uskoa mutta ei kannata levittää itsekään puppua tyyliin että vanha kirjoitetaan w:llä koska sata vuotta sitten kirjoitettiin.

Siellä thaimaassa kaikki ei hoikat haukutaan läskeiksi. Eli siinä taas käytöstapoja. Toivottavasti kukaan ei luule niitä oikeesti kohteliaiksi kun leveästi hymyilevät. Kannattaa opetella hieman thai kieltä. Jos mua läskiksi haukkuisivat niin sanoisin jotain nasevaa takaisin. Mä en lomalle lähde kuuntelemaan mitään paskapuhetta.

Minäkin oon aika kokenut thaimatkaaja ja asunutkin siellä niin ihmettelin myös aluksi kuinka hymyileväisiä ovat mutta se kuuluu vaan siihen imagoon. todellisuudessa ovat aika kriittisiä ihmisiä pohjimmiltaan ja näin suomalaisen korvissa jopa katkeria. Ja kyllä on aika yleistä että jos on vähääkään tuhdimpi ihminen niin siitä on kaikki oikeus mainita päin naamaa ja kysyä heti onko raskaana vaikka jo päältäpäin näkee että kyse on jostain muusta.

Yhteistyössä