Onkohan tuo nainen ihastunu muhun???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulluako?

Vieras
Ikää jo 50 ja mä 30, ollaan työkamuja, ei tosin joka päivä nähdä. Mulle on ihan mukava, ehkä vähän tuttavallisempikin nykyisin, kun ollaan lähennytty kavereina. On kaikkia kohtaan avoin, ja sosiaalinen, koskettelevakin. Mua katsoo toisinaan eri tavalla pitkään ja hymyilee, en oo huomannu muihin samanlaista, kutsuu murukseen ja kehuu ihanaksi, oon minäki sitten ihanaksi sanonu ja halaammekin aina silloin tällöin, muuten vaan. Oon alkanu kiintyä häneen enemmän ja enemmän, ja mietin et oonko vallan ihastunu. Naisia ollaan kumpikin, perheellisiä ja naimisissa. Kuinka saisin selville voiko hällä olla muutakin tunnetta kuin ystävyyttä mua kohtaan? En sentään kehtaa kysyä... Vai voi kai tuo olla vaan ystävyyttäkin.

Miksi tulkitset asian kiinnostukseksi? Ehkä hän pitää sinua YSTÄVÄNÄÄN, siksi on "lämmin" sinua kohtaan.

Mulle (hetero!) on muutaman kerran käynyt niin, että kun olen katsonut nuorta naista pitkään, hän on tulkinnut sen niin, että olen lesbo. Esim. yliopistossa eräällä saksan tunnilla yritin kuunnella sanojen päätteitä, nuori nainen tuli luokkaan ja alkoi ihan rauhassa rouskuttaa omenaa. Katsoin häntä pitkään tyyliin, kuinka toi viitsii rouskuttaa äänekkäästi vaikka tietää, että muut haluaa kuunnella opettajaa. Suhtautui minuun hieman omituisesti sen jälkeen.

Toinen tapahtui myöskin luennoilla. Katsoin erään toisen nuoren naisen selkää, neulepusero oli täynnä pieniä reikiä. Ajattelin, että eikö tuo nyt ole huomannut sitä. Minä mietin, onko turkiskuoriainen vai koi syynä ja miten helpolla leviää ympäristöön. Nuori nainen huomasi, että katsoin häntä, ja luuli minua lesboksi. Hän karttoi minua loppukurssin.

Naiset tekee omituisia tulkintoja omista lähtökohdistaan lähtien. Mikä tarve sinulla on pitää muita naisia lesboina?

[QUOTE="Alissa";23864645]Miksi tulkitset asian kiinnostukseksi? Ehkä hän pitää sinua YSTÄVÄNÄÄN, siksi on "lämmin" sinua kohtaan.

Mulle (hetero!) on muutaman kerran käynyt niin, että kun olen katsonut nuorta naista pitkään, hän on tulkinnut sen niin, että olen lesbo. Esim. yliopistossa eräällä saksan tunnilla yritin kuunnella sanojen päätteitä, nuori nainen tuli luokkaan ja alkoi ihan rauhassa rouskuttaa omenaa. Katsoin häntä pitkään tyyliin, kuinka toi viitsii rouskuttaa äänekkäästi vaikka tietää, että muut haluaa kuunnella opettajaa. Suhtautui minuun hieman omituisesti sen jälkeen.

Toinen tapahtui myöskin luennoilla. Katsoin erään toisen nuoren naisen selkää, neulepusero oli täynnä pieniä reikiä. Ajattelin, että eikö tuo nyt ole huomannut sitä. Minä mietin, onko turkiskuoriainen vai koi syynä ja miten helpolla leviää ympäristöön. Nuori nainen huomasi, että katsoin häntä, ja luuli minua lesboksi. Hän karttoi minua loppukurssin.

Naiset tekee omituisia tulkintoja omista lähtökohdistaan lähtien. Mikä tarve sinulla on pitää muita naisia lesboina?[/QUOTE]

HÖLMÖ!!!
Ei pelkistä katseista, vaan kehuista, hempeistä sanoista, hellittelynimistä, haleista, lämpimistä väleistä.
En pidä häntä lesbona, luulen et hän on YSTÄVÄLLINEN vaikkakin suloisella tavalla. Itse olen hieman ihastunu häneen!

[QUOTE="aapee";23864675]HÖLMÖ!!!
Ei pelkistä katseista, vaan kehuista, hempeistä sanoista, hellittelynimistä, haleista, lämpimistä väleistä.
En pidä häntä lesbona, luulen et hän on YSTÄVÄLLINEN vaikkakin suloisella tavalla. Itse olen hieman ihastunu häneen![/QUOTE]

Oletpas sinä typerä! Ensin pyydät kommentoimaan ja kun kommentoin, niin alat haukkumaan. Olet sinä kyllä ihan persiistä!

[QUOTE="Alissa";23864697]Oletpas sinä typerä! Ensin pyydät kommentoimaan ja kun kommentoin, niin alat haukkumaan. Olet sinä kyllä ihan persiistä![/QUOTE]

No niin olen. Kun en pidä ketään ihmistä LESBONA sen takia että tuijottaa mua. En pidä tätä ihanaa naistakaan LESBONA mutta toivon kyllä että edes joku noista kultaisista eleistä kertoisi että hällä voisi olla tunteita minuun. En kyllä siihen ollenkaan usko.

[QUOTE="aapee";23864779]No niin olen. Kun en pidä ketään ihmistä LESBONA sen takia että tuijottaa mua. En pidä tätä ihanaa naistakaan LESBONA mutta toivon kyllä että edes joku noista kultaisista eleistä kertoisi että hällä voisi olla tunteita minuun. En kyllä siihen ollenkaan usko.[/QUOTE]

En minäkään usko. Itse kehun ja halailen ihmisiä, siihen ei kyllä ihastumista liity. Pitäisikö nyt minunkin miettiä ymmärtääkö joku käytökseni mahdollisesti tunteiluna tai ihastumisena. Voi ei.

[QUOTE="vieras";23864849]En minäkään usko. Itse kehun ja halailen ihmisiä, siihen ei kyllä ihastumista liity. Pitäisikö nyt minunkin miettiä ymmärtääkö joku käytökseni mahdollisesti tunteiluna tai ihastumisena. Voi ei.[/QUOTE]

Niin minäkin. Kyllä joku voi tulkitakin asiat niin. Ja olla aivan perkeleen väärässä kuten minäkin. Joku voi kuitenkin ihastuakin.

Hei! Minusta on aika huvittavaa tämä suomalainen kulttuuri jossa ihmisen katseetkin merkitsee muka jotakin. Minulla on itselläni tuttuja etelä-euroopassa kuttuureissa jossa toista ihmistä tavataan katsoa suoraan silmiin pitkäänkin ,hymyillä, kosketella, kutsua kullamuruksi tms, sekä esim halailla toisia spontaanisti. Tämä ei merkitse siellä päin mitään seksuaalis-sävytteistä, ei mies miehen kesken ei nainen nainaiselle ei edes mies- ja nais- ihmisen välillä. Nämä asiat vain viestivät että olet kaveri ystävä tai vain sitä että olet läsnä. Täällä jos erehdyt jotain ihmistä katselemaan viittä sekunttia pidempään kuin on ns. sallittu niin heti muka oot panohommat mielessä katselemassa itsellesi puolisoa. Itse kuulun tähän "tuijottaja"-ryhmään katselen ja tarkkailen mielelläni muita ihmisiä. Puhellen niitä näitä ja hymyillen katson silmiin puhekumppaniani. Yleensä en käsittele tuntemattomia mutta kavereiden kansssa saatan halata ja ystävien kesken voimme jopa kosketellakin. Muruttelemme toisiamme ja kutsumme rakkas- nimityksellä toisamme hyviä ystävi kun olemme. Eipä ole pienessä sievässä mielessäkään käynyt että tämä tulkitaan panomielisesksi toiminnaksi... Kunnes hyvän ystävtäreni sairaalloisen mustasukkainen miesystävä tuli nyrkit ojossa baarissa hakkaamaan ja haukkumaan lesbohuoraksi. Olin ystävätäreni ja hänen miehensä seurassa mies veti viinaa ja minä ja ystävättäreni olimme selvinpäin vesilinjalla. Mies avautui riehumisensa ohella siitä kuinka olin muka jo monta viiikkoa yrittänyt iskeä hänen naistaan ( Ystävätärtäni) häneltä. Ja hyvin usein on vastaavia tulkintoja tullut vastaan naisilta kuinka he ovat luontaisen edelllä mainitsemani käytöksen tulkinneet että olen muka heidän äijäänsä pokaamassa tai vastaisesti "olet nyt käsittänyt väärin minä en ole lesbo.." -soperrusta. Mitä haluan sanoa tällä on se että työkaverisi ei vältämättä ole lesbo. Työkaverisi toiminta ja hellyys ei välttämättä ole sitä että hän haluaa nuolla sinut seitsemänteen taivaaseen. Meitä tapakultuuriltamme suomalaiseen sulkeutuneeeseen ja estyneeseen käytösmalliin sopimattomia välittömiä yksilöitä on varmasti useita kymmeniämaamme rajojen sisällä sekä naisia että miehiä. Mene viikoksi vaikkapa roomaan käymään niin sitten viimeistään tiedät tämän mistä puhun...

Hei! Minusta on aika huvittavaa tämä suomalainen kulttuuri jossa ihmisen katseetkin merkitsee muka jotakin. Minulla on itselläni tuttuja etelä-euroopassa kuttuureissa jossa toista ihmistä tavataan katsoa suoraan silmiin pitkäänkin ,hymyillä, kosketella, kutsua kullamuruksi tms, sekä esim halailla toisia spontaanisti. Tämä ei merkitse siellä päin mitään seksuaalis-sävytteistä, ei mies miehen kesken ei nainen nainaiselle ei edes mies- ja nais- ihmisen välillä. Nämä asiat vain viestivät että olet kaveri ystävä tai vain sitä että olet läsnä. Täällä jos erehdyt jotain ihmistä katselemaan viittä sekunttia pidempään kuin on ns. sallittu niin heti muka oot panohommat mielessä katselemassa itsellesi puolisoa. Itse kuulun tähän "tuijottaja"-ryhmään katselen ja tarkkailen mielelläni muita ihmisiä. Puhellen niitä näitä ja hymyillen katson silmiin puhekumppaniani. Yleensä en käsittele tuntemattomia mutta kavereiden kansssa saatan halata ja ystävien kesken voimme jopa kosketellakin. Muruttelemme toisiamme ja kutsumme rakkas- nimityksellä toisamme hyviä ystävi kun olemme. Eipä ole pienessä sievässä mielessäkään käynyt että tämä tulkitaan panomielisesksi toiminnaksi... Kunnes hyvän ystävtäreni sairaalloisen mustasukkainen miesystävä tuli nyrkit ojossa baarissa hakkaamaan ja haukkumaan lesbohuoraksi. Olin ystävätäreni ja hänen miehensä seurassa mies veti viinaa ja minä ja ystävättäreni olimme selvinpäin vesilinjalla. Mies avautui riehumisensa ohella siitä kuinka olin muka jo monta viiikkoa yrittänyt iskeä hänen naistaan ( Ystävätärtäni) häneltä. Ja hyvin usein on vastaavia tulkintoja tullut vastaan naisilta kuinka he ovat luontaisen edelllä mainitsemani käytöksen tulkinneet että olen muka heidän äijäänsä pokaamassa tai vastaisesti "olet nyt käsittänyt väärin minä en ole lesbo.." -soperrusta. Mitä haluan sanoa tällä on se että työkaverisi ei vältämättä ole lesbo. Työkaverisi toiminta ja hellyys ei välttämättä ole sitä että hän haluaa nuolla sinut seitsemänteen taivaaseen. Meitä tapakultuuriltamme suomalaiseen sulkeutuneeeseen ja estyneeseen käytösmalliin sopimattomia välittömiä yksilöitä on varmasti useita kymmeniämaamme rajojen sisällä sekä naisia että miehiä. Mene viikoksi vaikkapa roomaan käymään niin sitten viimeistään tiedät tämän mistä puhun...

Hyvin kirjoitettu. Itse jouduin ystävällisyyttäni naapurin miehen luulojen kohteeksi juttelemalla "aidan yli" mukavia. Mies siitä sitten rohkaistui ehdottelemaan suoraa toimintaa! EI LUOJA! Mä vaan juttelin sille ja olen tottunut katsomaan silmiin, nauroin kohteliaasti jollekkin typerälle vitsille, ja tää luuli!!! Oikeesti!
Jos olet siis mukava, juttelet usein, kiinnität muuten huomiota niin tottakai sä olet panomielellä tai vähintään aikeissa. Ole siis täysin välinpitämätön, muuten sinusta luullaan.

En tarkoitakaan että hän on lesbo :( Voi hyvän tähden en halua mitään seksuaalista mutta pussata haluaisin ehkä.. Ja juu, läheinen saa olla kaikille, itse olen kans suht kosketteleva olematta kiinnostunut millään lailla, mutta toisaalta jos on kiinnostunut mites se tulkitaan sitten? Kun eleet samanlaisia, täh???

[QUOTE="aapee";23865215]En tarkoitakaan että hän on lesbo :( Voi hyvän tähden en halua mitään seksuaalista mutta pussata haluaisin ehkä.. Ja juu, läheinen saa olla kaikille, itse olen kans suht kosketteleva olematta kiinnostunut millään lailla, mutta toisaalta jos on kiinnostunut mites se tulkitaan sitten? Kun eleet samanlaisia, täh???[/QUOTE]

En minäkään tuossa hänen käytöksessään näe lesboutta, mutta sinä olet vähintäänkin bi. Täysin heterolle se on ihan sama kuin lesbo jos toinen haluaa pussailla. Sun on itse tehtävä aloite, eikä tulkittava näkymättömiä merkkejä. Ja aloite tarkoittaa puhetta, ei toimintaa, ei ylläreitä. Huom.
Paitsi jos olet kaapissa ja haluatkin olla, niin älä ota edes riskiä. Silloin vaan haaveilet.

[QUOTE="vieras";23865249]En minäkään tuossa hänen käytöksessään näe lesboutta, mutta sinä olet vähintäänkin bi. Täysin heterolle se on ihan sama kuin lesbo jos toinen haluaa pussailla. Sun on itse tehtävä aloite, eikä tulkittava näkymättömiä merkkejä. Ja aloite tarkoittaa puhetta, ei toimintaa, ei ylläreitä. Huom.
Paitsi jos olet kaapissa ja haluatkin olla, niin älä ota edes riskiä. Silloin vaan haaveilet.[/QUOTE]

Niin olenkin bi. Yksi naissuhde takana. Mä mitään aloitetta heteroille tee, nehän saa slaagin, oon vaan hyvä ystävä niinku tekin, kullittelen, hipeltelen ja halailen. Niinkuin ystäviä. Heh. ystävyyden varjolla kun voi näemmä tehdä mitä vaan. Tarttematta paljastaa omia halujaan. Vaikka pusu jäänee kyllä saamatta.

[QUOTE="aapee";23865355]Niin olenkin bi. Yksi naissuhde takana. Mä mitään aloitetta heteroille tee, nehän saa slaagin, oon vaan hyvä ystävä niinku tekin, kullittelen, hipeltelen ja halailen. Niinkuin ystäviä. Heh. ystävyyden varjolla kun voi näemmä tehdä mitä vaan. Tarttematta paljastaa omia halujaan. Vaikka pusu jäänee kyllä saamatta.[/QUOTE]

Kuulostaa tosi inhottavalta tuo, ystävyyden varjolla saa tehdä mitä vaan. Oikeasti, ei saa. Joillain miehilläkin on tuo ketku asenne.
Sä tavallaan käytät tilannetta hyväksi, mutta et itse tajua sitä niin, ja jos paljastut joskus, niin voit olla varma että hipalilut muuttuu ällöttäviksi. Musta olis pirun reilua kertoa ihmiselle joka kuvittelee halaavansa ystävää.

[QUOTE="vieras";23865432]Kuulostaa tosi inhottavalta tuo, ystävyyden varjolla saa tehdä mitä vaan. Oikeasti, ei saa. Joillain miehilläkin on tuo ketku asenne.
Sä tavallaan käytät tilannetta hyväksi, mutta et itse tajua sitä niin, ja jos paljastut joskus, niin voit olla varma että hipalilut muuttuu ällöttäviksi. Musta olis pirun reilua kertoa ihmiselle joka kuvittelee halaavansa ystävää.[/QUOTE]

Ja kun te halaatte ystäväänne seuraava kerran miettikää mitä hän haluaa. Joskus ihmiset vaan välittävät toisistaan kovasti ja halaan vain siksi et hän on mulle kovin rakas. Jos ei kestä halaustani siksi niin sitten saapi menettää mut. Taitaa olla teillä lesbokammo, olen kuitenkin viehättävä nainen :)

[QUOTE="aapee";23865502]Ja kun te halaatte ystäväänne seuraava kerran miettikää mitä hän haluaa. Joskus ihmiset vaan välittävät toisistaan kovasti ja halaan vain siksi et hän on mulle kovin rakas. Jos ei kestä halaustani siksi niin sitten saapi menettää mut. Taitaa olla teillä lesbokammo, olen kuitenkin viehättävä nainen :)[/QUOTE]

En mä ala miettimään mun ystävin motiiveja, tiedän niiden suuntautumisen koska ne on reiluja tyyppejä. Sä et tajua pointtia. Sulla ei halauksessa ole ns. puhtaat jauhot pussissa. Lesbokammo tai ei niin sä et ainakaan sitä vähennä. Ei mulla ole mieskammoakaan vaikka inhottaa ajatus himoissaan kaveruuden varjolla lääppivästä miehestä.
Mä puhun ystävyydestä ja välittämisestä, sä tunget sekaan halun suudella ihmistä himoissas, joka pitää sua kaverina. Sä et ole kaveri.

[QUOTE="aapee";23865502]Ja kun te halaatte ystäväänne seuraava kerran miettikää mitä hän haluaa. Joskus ihmiset vaan välittävät toisistaan kovasti ja halaan vain siksi et hän on mulle kovin rakas. Jos ei kestä halaustani siksi niin sitten saapi menettää mut. Taitaa olla teillä lesbokammo, olen kuitenkin viehättävä nainen :)[/QUOTE]

En mä ala miettimään mun ystävin motiiveja, tiedän niiden suuntautumisen koska ne on reiluja tyyppejä. Sä et tajua pointtia. Sulla ei halauksessa ole ns. puhtaat jauhot pussissa. Lesbokammo tai ei niin sä et ainakaan sitä vähennä. Ei mulla ole mieskammoakaan vaikka inhottaa ajatus himoissaan kaveruuden varjolla lääppivästä miehestä.
Mä puhun ystävyydestä ja välittämisestä, sä tunget sekaan halun suudella ihmistä himoissas, joka pitää sua kaverina. Sä et ole kaveri.

Ja tän kirjoitti siis vieras. Tuon a.p tuli vahingossa.

[QUOTE="a.p";23865541]En mä ala miettimään mun ystävin motiiveja, tiedän niiden suuntautumisen koska ne on reiluja tyyppejä. Sä et tajua pointtia. Sulla ei halauksessa ole ns. puhtaat jauhot pussissa. Lesbokammo tai ei niin sä et ainakaan sitä vähennä. Ei mulla ole mieskammoakaan vaikka inhottaa ajatus himoissaan kaveruuden varjolla lääppivästä miehestä.
Mä puhun ystävyydestä ja välittämisestä, sä tunget sekaan halun suudella ihmistä himoissas, joka pitää sua kaverina. Sä et ole kaveri.[/QUOTE]

Mulla ei ole mitään HIMOJA ystävääni kohtaan, pussata voisin kyllä mutta ei hänen tartte mun himoja pelätä :) Oletko ikinä ajatellut että ihastunu ihminen voi välittää toisesta kovasti ja ihan lämmöllä halata? Vain siksi että kovasti välittää? Ja ehkäpä se kova välittäminen voipi olla ihan molemminpuolista??? Hmm....

[QUOTE="aapee";23865558]Mulla ei ole mitään HIMOJA ystävääni kohtaan, pussata voisin kyllä mutta ei hänen tartte mun himoja pelätä :) Oletko ikinä ajatellut että ihastunu ihminen voi välittää toisesta kovasti ja ihan lämmöllä halata? Vain siksi että kovasti välittää? Ja ehkäpä se kova välittäminen voipi olla ihan molemminpuolista??? Hmm....[/QUOTE]

Huoh.

[QUOTE="Vieras";23864610]Kun molemmat varattuja tai vain toinenkin ei kannata mitään ajatella.[/QUOTE]

Peesi. Se että olette samaa sukupuolta ei muuta asiaa hyväksytyksi.

[QUOTE="vieras";23865703]Peesi. Se että olette samaa sukupuolta ei muuta asiaa hyväksytyksi.[/QUOTE]

Voi hyvän tähden, en oo tehnyt mitään, ja mua ei kiinnosta mitä te muut ajattelette hyväksyttävyydestä ja lesboudesta. Pussata tekisi mieli juu, mutta olen iloinen pelkästään lämpimästä ystävyydestä enkä yritä mitään!! Ja tiesittekö että naimisissa olevilla naisilla voi olla aivan ainutlaatuinen ystävyys keskenään?? Hyvin lämmin ja herkkä ja ihana, ihan toista kuin yhteys miehen kanssa. Ja nyt ei nuolla mitään pilluja, huoh!!

Uusimmat

Yhteistyössä