Onkohan vaarallista? (pukama-asiaa, älä lue jos ällöttää!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen pelokas

Vieras
Jos pyyhittäessä jää paperiin kirkasta verta? Ei ole kipuja eikä ummetustakaan. Pukamat vaivanneet ennenkin, apteekin pukamavoiteilla oon saanu ne kuriin. Oli kesällä viimeks yks pullistunu pukama, jonka sain paranemaan tuolla voiteella.
Lääkäriin ei täällä taida nyt päästä tuon influenssa-aallon takia, jos se nyt on ees tarpeellista tässä melko selvässä tilanteessa??
Toki tiiän että tuommoinen vuoto voi olla merkki vaikkapa suolistosyövästä, mut lähinnä noita pukamia kyllä vahvasti epäilen, vai pitääkö tässä oikeesti ruveta pelkäämään??

Itseasiassa suoliston syövissä veri tulee useimmiten ulosteen mukana ja se on sillon mustaa. Pukamavuodolta kuullostaa; rasvaa vaan kehiin. Kun saat ajan lääkärille, kysy olisiko jo operaatio tarpeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Lisään noihin aiempiin vielä sen että suolistosyöpä on äärimmäisen harvinainen alle nelikymppisellä joka sinäkin todennäköisesti olet!?

Olen 30v.
Viileällä olen suihkutellutkin ja todennut auttavan, nyt vaan tuntuu "oudolta" kun ei ole kipuja samalla tavalla kuin esim. kesällä vaivanneissa pukamissa.

Eli voin olla ainakin toistaiseksi huolestumatta liikaa. Pitää yrittää soitella aikaa lääkäriin, jos noita vaikka pitäis operoidakin... Mitä tosin epäilen alkavatko operoimaan, kun eivät pahasti edes vaivaa.

Yhteistyössä