Onkos kellään "supistellut" pelkillä aaltomaisilla kuukautiskivun tapaisilla. selässä ja alavatsalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porkkana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

porkkana

Vieras
Siis niin ettei maha kovetu niinkuin yleensä supistaessa. Kolme päivää supistellut aika paljon, siis ihan sellaisia kivuttomia mutta niin että mahasta kyllä näkeekin kun se kovettuu, nyt on tänään illan aikana alkanu tuleen sellaisia aaltomaisia (eli ensin kovenee vähitellen ja sit helpottaa vähitellen) menkakipumaisia tuntemuksia.. mutta maha ei kovetu samalla.. Onkohan nää kuitenkin supistelluja vai mitä ihmettä... epämukavia on jo. siis viidettä odotan ja tiedän kyllä millaisia supistukset ovat, mut ei tälläisi oo ennen tullut. niin ja rv 36+5

no täytynee seurailla tilannetta.. ei oo nyt pahentunu viimeseen tuntiin, jatkuneet kyllä.. Mut mulla kyllä yleensä syntyykin lapset ennen laskettua.. iiks. pitänee varmuudeks mennä laittaan toi sairaalakassi valmiiks.

:wave: :wave: Kaks lasta olen synnyttänyt ja yks ainut maha supistus ollut ja sekin tuli kun osastolla nousin istumaan sängyssä kun synnytyssaliin lähdettiin. Mulla on tuntunut vaan selässä menkkamaiset kivut, vatsassa kyllä tuntui että supistaa, kovettu, muttei sattunut yhtään....

Mulla tommosia "menkkakipuja" ollu nyt viikon verran. Ei vielä ainakaan oo syntynyt.
Kivuttomia supistuksia tulee ja sitten ihan erikseen noita kipuja. Ei yhtä aikaa.
Nyt rv 36

Yhteistyössä