onkos kukaan käyny vielä kesäloma reissussa?

Krakovassa kävin tuossa pari viikkoa sitten. Hellettä oli, rusketuin mukavasti. Kaupunki oli kaunis ja turvallinen, paljon oli nähtävää ja paljon jäi vielä näkemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Krakovassa kävin tuossa pari viikkoa sitten. Hellettä oli, rusketuin mukavasti. Kaupunki oli kaunis ja turvallinen, paljon oli nähtävää ja paljon jäi vielä näkemättä.

millainen matka? lennot miltä fimalta? millainen hotelli? Minua kiinnostaisi käydä Puolassa pitkästä pitkästä aikaa kun edellisestä käynnistä on 25- 30 v aikaa eli se oli sitä aikaa kun puolalla meni huonosti ja Walesat ja muut alkoi nousta pinnalle.

Vielä ei olla oltu missään.. mulla la-aika oli eilen eli vauva voi syntyä milloin tahansa. Tarkoitus on lasten kanssa mennä lintsille ja tykkimäelle ainakin. Isot likat lähtevät mummon kanssa juhannuksen jälkeen mökille ja itse jään sitten vauvan kanssa kotiin (mikäli on syntynyt) tai sitten olen sairaalassa silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

millainen matka? lennot miltä fimalta? millainen hotelli? Minua kiinnostaisi käydä Puolassa pitkästä pitkästä aikaa kun edellisestä käynnistä on 25- 30 v aikaa eli se oli sitä aikaa kun puolalla meni huonosti ja Walesat ja muut alkoi nousta pinnalle.

Mies oli työmatkalla ja lähdin mukaan, kun hotelliinkin pääsi "siivellä" (kahden hengen huone). Finnair lennätti, lentää nykyään suoraan sunnuntaisin ja torstaisin. Hotelli oli n. 4 kilsaa keskustasta, Novotel Bronowice. Iso hotelli, siisti, ainut miinus oli remontti, jota tehtiin päivisin juuri meidän huoneen yläpuolella katolla. Olin ajatellut Puolan jotenkin aivan takapajulaksi ja "epäilyttäväksi" paikaksi, mutta todella yllätyin. Yksinään kuljeskelin päivät pitkin kaupunkia ja mukavaa oli. Siisti kaupunki, ei kuitenkaan erityisen halpa (riippuu toki, mitä ostaa). Hirmusesti turisteja ja kuuma oli jo tossa toukokuun alussa, mitä sitten heinäkuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

Saanko mäkin vastata? =) Me käytiin viime elokussa 4 yön reissulla Varsovassa. Muistaakseni reissu maksoi noin 700 ? kokonaisuudessaan kahdelta aikuiselta ja lapselta. Hotelli oli Intercontinental ihan Varsovan keskustassa ja lennot oli Finnairin.

Varsova on siisti, turisteja oli tosi vähän, ruoka halpaa ja annokset isoja (paitsi keskustan "uudessa" kauppakeskuksessa jossa sai maksaa kaikesta vähän enemmän). Me tykättiin reissusta. Kannattaa käydä jos mielenkiintoa riittää.

Yhteistyössä