onkos mussuja paikalla... ajoissa oon..ku *tärkeetä* asiaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Meillä on kanssa 3vuotissynttäreitä vietetty tällä viikolla.

Ja meillä kans tässä alle kahden viikon sisällä :D

Ja sit yhdet 29-vuotissynttärit olis 9 yön päästä :snotty:

no ohhoh... mää nyt vieläkin jaksan täällä hämmästellä että noin samanikäsiä kolmevuotiaita teillä... :o :)

täälläkin 6 yön päästä yks 25 vee... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja annika:
täytyy varmaan hommata munkin se tiimarivihko, että varmasti pysyy mukana :D oon vissiin jääny jotenkin koukkuun teihin :D

mutta nyt hyvät yöt teille. täytyy hipsiä nukkumaan, aamulla tentti.

no siis mä ainakin olen tosiaankin jäänyt koukkuun mussuiluun.. mutta se on vaan positiivista... :heart: :D

hyvät yöt ja tsemppiä tenttiin!!! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
no ohhoh... mää nyt vieläkin jaksan täällä hämmästellä että noin samanikäsiä kolmevuotiaita teillä... :o :)

Niin mäkin, kun missään muualla ei näytä olevan edes lähellekään kolmevuotiaita lapsia... mun pitää varmaan laittaa tyttö kohta päiväkotiin että saa ikäisiään kavereita kuin puistossa tai pihalla niitä ei ole :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mitähän muuten ostaisin pilalle hemmotellulle tytölle 3v synttärilahjaksi?
T:curlingmamma

no osta vaikka oma uima-allas tai pomppulinna... :D

tai niinkun tää mamma ni osta semmonen jättikokonen prinsessalinna, joka just välttämättä ei ois mahtunu huoneeseen mut ku pakko oli saada.. siis äidin... :D

täytyypi tähän vielä ihan pikkuisen kommentoida vaikka nukunkin jo, että täytin itse sen 25 alle 2 viikkoa sitten.. :)

tai niinkun tää mamma ni osta semmonen jättikokonen prinsessalinna, joka just välttämättä ei ois mahtunu huoneeseen mut ku pakko oli saada.. siis äidin... :D

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja annika:

täytyypi tähän vielä ihan pikkuisen kommentoida vaikka nukunkin jo, että täytin itse sen 25 alle 2 viikkoa sitten.. :)

no ohoh.. mekin sitten ollaan aika samanikäsiä... onpas tää jo aikamoista sattumaa!! :D Niin ja myöhästyneet onnittelut tietty sulle.. :flower:

nyt voit sitten sulkea silmäsi... öitä!!! :)

Niin mäkin, kun missään muualla ei näytä olevan edes lähellekään kolmevuotiaita lapsia... mun pitää varmaan laittaa tyttö kohta päiväkotiin että saa ikäisiään kavereita kuin puistossa tai pihalla niitä ei ole :/

se on harmillista... meilläkään kyllä ei lähistöllä juuri ole samanikäsiä, paisti nyt kesällä muuttu lähelle yksi perhe. Kerhossa ja puistossa sitten tapaa kavereita... ja nyt syksyn aikana onkin kaverit muuttuneet tosi tärkeiksi!

muoks. onneks mä osaan taas kirjottaa... :headwall:

:laugh:

niin... ja ei siinä vielä kaikki vaan joulupukin säkkiin on sitten jo äippä hankkinu nukkekodin... mää oon kyllä mahoton.. :headwall:

Toisaalta tolla linnalla kyllä leikitään päivittäin ja varmasti myös nukkekodilla... ja mä kun en mitään krääsää meille halua, vaan mieluummin noita laadukkaita puuleluja ja dubloja...

Toisaalta tolla linnalla kyllä leikitään päivittäin ja varmasti myös nukkekodilla... ja mä kun en mitään krääsää meille halua, vaan mieluummin noita laadukkaita puuleluja ja dubloja...

meillä ei kukaan leikki nukkekodilla... paitsi joskus harvoin muumit saattavat käydä siellä asumassa. Mutta pääosin se on pölyä keräämässä tuolla lastenhuoneen nurkassa. Ehkä sitten isompana...

meillä ei kukaan leikki nukkekodilla... paitsi joskus harvoin muumit saattavat käydä siellä asumassa. Mutta pääosin se on pölyä keräämässä tuolla lastenhuoneen nurkassa. Ehkä sitten isompana...

no katsotaan miten meillä käy... ainakin kylässä on kovasti tykänny leikkiä nukkekodilla ja se oli ykköstoive pukilta... :whistle: Sitten kun on isompi niin saa äitinsä vanhan lundian nukketalon jos tykkää leikkiä. Ite leikin paljon kaverin kanssa koko ala-asteen ajan...

Minä tykkäisin nukkekodista, mutta meille ei sellaista mahdu.

Minä tykkään vaihtaa nukkekodissa järjestystä.
Oikeassa kodissa en siitä sitten tykkääkään.

mäki rakastin just sitä huonekalujen siirtelyä ja vaihtelua... ala-asteella tykkäsin siitä myös omassa huoneessani...varmaan kerran kuussa vaihdoin järjestystä... :D Nyt en kovin mielelläni sitä tee... :whistle:

Yhteistyössä