Onkos porilaisia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä hintatason? Me oltiin miehen ja kavereiden kanssa toissaviikolla siinä käviksen uudessa espanjalaisessa raflassa, Torero tai semmonen. Hyvä palvelu ja maukas ruoka, hintansa väärti :wave: Mummo vois tykätä Suomalaisesta klubista tai Raatihuoneenkellarista myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Onko Yliopistokeskuksta vastapäätä siinä kulmassa vielä se LaStrada? Se on/oli hyvä ja tunnelmallinen ruokapaikka.

Se taitaa olla nimeltään La Braza - pisteet myös multa. Ei ihan hirveen edullinen, mutta ruoka ja tunnelma on hyvä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Miten mä unohdin raatihuoneen kellarin? Se vois olla hyvä paitsi et Amados on vaan ihan törkeen hyvät pihvit..(en mä tässä itteeni mitenkään aattele.. :p :p )

Anteeksi kun puutuin ketjuun, vaikken olekaan paikkakuntalaisia. Olen tässä paikassa käynyt syömässä muutaman kerran isonkin seurueen kanssa, ja pettymyksiä ei ole ollut. Interiöörikin on kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Alkuperäinen kirjoittaja siirii:
Schönes Fräuleinkin on hyvä vaihtoehto, tosi hyvä ruoka siellä. Tai sitten Vaakuna.

Miks mul ei soi kellot yhtään mis tää on?

Rannassa, Buccon vieressä. Sedun paikka.

Juu, nyt välähti. Nimi oli tuttu ja kylttikin silmissä mut ei vaan leikannu.

meille tuli kammo raatihuoneenkellaria kohtaan kun omistaja oli joskus tukussa ja osti vanhaa maksalaatikkoa ravintolaan, sanoi että lisää vaan kermaa siihen niin hyvää tulee :X

Sarpin ravintolassa BePopissa on kanssa ihan hyvä ruoka a la carte-listalta, mut en tiedä aukioloajoista et onko miten iltaisin nykyään auki. Raatihuoneen kellari on varma valinta, ei ihan edullinen tietenkään kyllä. Mummoani en veisi Fräuleiniin, vaikka on sinänsä ihan jees paikka. Sitten on vielä Bucco.

Hirveesti vaihtoehtoja.. huoh. Mut tää autto jo mietintää kun mulle ei tullu mieleen ku Galle ja koitan tässä miettiä vaihtoehtoja esitettäväks väelle ennen ku mummu vinkasee että mihinkään ei mennä, lihapotut ja ruisleipä piisaa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
meille tuli kammo raatihuoneenkellaria kohtaan kun omistaja oli joskus tukussa ja osti vanhaa maksalaatikkoa ravintolaan, sanoi että lisää vaan kermaa siihen niin hyvää tulee :X

No joo joo... Ja sitten on ruoasta löytynyt varmaan vielä siimahäntä, tekohammas ja laastari....

Yhteistyössä