Ehdotelkaas mulle jotain hyvää ravintolaa missä juhlia mummun synttäreitä.
Mä en keksi mitään kivaa ja mummu ei varmaan heseen tahdo.. :snotty:
Mä en keksi mitään kivaa ja mummu ei varmaan heseen tahdo.. :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Onko Yliopistokeskuksta vastapäätä siinä kulmassa vielä se LaStrada? Se on/oli hyvä ja tunnelmallinen ruokapaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Onko Yliopistokeskuksta vastapäätä siinä kulmassa vielä se LaStrada? Se on/oli hyvä ja tunnelmallinen ruokapaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja siirii:Schönes Fräuleinkin on hyvä vaihtoehto, tosi hyvä ruoka siellä. Tai sitten Vaakuna.
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja siirii:Schönes Fräuleinkin on hyvä vaihtoehto, tosi hyvä ruoka siellä. Tai sitten Vaakuna.
Miks mul ei soi kellot yhtään mis tää on?
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja siirii:Schönes Fräuleinkin on hyvä vaihtoehto, tosi hyvä ruoka siellä. Tai sitten Vaakuna.
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Miten mä unohdin raatihuoneen kellarin? Se vois olla hyvä paitsi et Amados on vaan ihan törkeen hyvät pihvit..(en mä tässä itteeni mitenkään aattele..![]()
)
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja siirii:Schönes Fräuleinkin on hyvä vaihtoehto, tosi hyvä ruoka siellä. Tai sitten Vaakuna.
Rannassa, Buccon vieressä. Sedun paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:meille tuli kammo raatihuoneenkellaria kohtaan kun omistaja oli joskus tukussa ja osti vanhaa maksalaatikkoa ravintolaan, sanoi että lisää vaan kermaa siihen niin hyvää tulee :X