Onkos täällä Tamperelaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en-na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Schätzchen
Onpas tämä hyvää palvelua, kiitos! Tosin Veisun ryhmä täys mut jos vaan törkeesti menis johonkin muuhun ryhmään. Kattelin vaan noita kerhoja ja toi muskari meni ihan ohi. Kiitti tosi paljon =)

Täällä minä 28v ja tyttö kohta 10kk ja Hallilassa asutaan.

Me ollaan käyty tuolla MLL:n vauvakerhossa siitä kun tyttö oli 4kk lähtien ja siellä on ollut alle kaksi kuukautisiakin. Rohkeasti vaan mukaan, sinne voi mennä ihan vaan istuskelemaan. Ja tosiaan alussa n vartin lauleju/leikittely jonka jälkeen vapaata seurustelua ja voi ostaa kahvia ja pullaa :p
Eli sinne vaan tuulettumaan!

Täällä kans yks tamperelainen. Minä 27v, poika 7 kk ja mies 28v ja ennen joulua muutettiin wintterinmutkaan väliaikaisesti. Keväällä aloitetaan rakentaminen kalkunvuoreen ja sinne sit olis tarkoitus päästä muuttaan n. vuoden sisään.

Schätzchen, mä en ainakaan vielä oo uskaltautunut mihinkään mamma-aktivitetteihin mukaan... Oon aika huono lähteen semmoisiin, vaikka välillä tuntuu et pitäs. Seinät kaatuu päälle kun on koko päivän neljän seinän sisällä, eikä pääse keskusteleen aikuisen kanssa. Nyt tuli onneks lunta, niin pääsee vähän ulkoilen ja pulkkaileen poitsun kanssa ja jospa niitä muitakin äitejä sit näkyis tuolla leikkipuistoissa.
=)

Schätzchen, muutaman kerran ollaan käyty tossa tohlopin rannalla olevassa leikkipuistossa, mut aika usein ollaan vaan tossa omassa pihassa. Ollaan siis vasta muutettu tänne, joten en kauheesti edes tiedä missä päin täällä leikkipuistoja olis.

en-na =) Nostit sitten oikein tuplaten =) Kiitos seurasta, ei se määrä vaan laatu! Kiitos muuten vinkistä sitoa toppapuvun puntit niillä lenkeillä, tuli oikein toimiva paketti, siinä tuo poju nyt nukkuu ulkona.
On se kumma, että turkulaiset kirjottelee sivutolkulla eikä tamperelaiset saa kunnon pinoa aikaiseksi! Jospa jatkossa noista kokoontumisista sovittaisiin tällä puolella, tai ainakin ilmoteltaisiin niistä, niin uudetkin löytäis mukaan. Siis tuolla plussalaisten puolella on kokoontumisista sovittu mutta itse en ainakaan olis sinne osannut mennä katsoon ilman vinkkiä. Ja voi sitä muutenkin kuulumisia kirjoitella, vaikkei koontumisiin pääsiskään.

Asiasta kolmanteen, ostin Koivistonkylän Euro-marketista lastenlaulu-cd:n kahdella eurolla. Ihan kiva, kyllä sitä tuon hinnan edestä kuntelee. :)

Schätzchen Milloin sulle sopii? Nyt ollaan pari kertaa tavattu Cine Atlaksen kahviossa mutta muitakin paikkoja saa ehdottaa, vaihtelu virkistää. Kerran ollaan nähty Hervannassa, kun oli niin paljon hervantalaisia kiinnostuneita, tosin ei niistä kukaan tullut paikalle :D Keskusta-alue varmaan paras, kun sinne pääsee mistä vaan. Mulle sopii ensi viikolla oikeestaan mikä tahansa muu päivä kuin tiistai, keskipäivä/iltapäivä parhaiten.

Schätzchen Tervetuloa joukkoon pieneen :heart: Meille tapaaminen onnistuu muuten muttei to klo 13-15 :laugh: alkaa nää päivät käymään vähiin tapaamisen suhteen =) Minä ehdottaisin sitä vohveli kahvilaa tapaamis paikaksi. Pienellä porukalla se on ihan mukava. Siis milloin mennään kahveelle?

Merikukka oon niin kamalan hätänen, että tuo nostokin tuli kahteen kertaan.

Kai ne vaunut joutuis jättään ulkopuolelle, sadesäällä ei niin kiva juttu!
Mun mies pitää ensi viikolla ma-ke isyyslomaa, tuolloin en sitten pääsekään. Sit voi olla että pitää samalla tavalla seuraavallakin viikolla, en muista, vaikka kai mun pitäis :o Isyyslomaa vietämme yhdessä maalaamalla raksalla :whistle:

Kuumimmat

Yhteistyössä