Ö
"öhöm"
Vieras
Jaa, vuodesta toiseen yhdyntä pimeessä peiton alla? Kuka siitä nauttii.. Meillä lätisee ja loiskuu
ja lapsen huoneen ja makkarin ovi visusti kiinni, joskus ihan lukkoon ku riettaaks ruvetaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos (kun) lapsi voi pamahtaa sinne makuuhuoneeseen kesken vanhempien puuhien, niin ihan samalla tavalla se nukkuva lapsi VOI herätä ja nähdä vanhemmat täysissä puuhissa.
perhepeti on jo sinällään perverssiä ja sairasta
Panee väkisinkin miettimään, että onko vanhempien seksi mörkö lapsille "automaattisesti" vai onko se mörkö vain perheissä, jossa lapset on opetettu sitä pelkäämään ja kammoamaan?
Noh, aikoinaan kun vanhempani näin touhumassa (ikää n. 5 vee) en tiennyt koko seksistä. Ei sen mörköyttä ollut mulle kukaan ehtinyt opettaakaan ja silti se oli erittäin pelottava ja ahdistava näky.
Ehkä, jos olisit koko sen edeltävän viiden vuoden ajan nähnyt vanhempiesi keskinäisiä hellyydenosoituksia ja oppinut tajuamaan senkin, että on juttuja jotka kuuluvat vain heille kaksin, et olisi kokenut kahdenkeskisyytensä näkemistä erittäin pelottavana ja ahdistavana vaan vetäytynyt vain pois todeten että on "aikuisten oma hetki, joka ei minulle kuulu"?
![]()
Panee väkisinkin miettimään, että onko vanhempien seksi mörkö lapsille "automaattisesti" vai onko se mörkö vain perheissä, jossa lapset on opetettu sitä pelkäämään ja kammoamaan?
Jotenkin osan kommenteista saa käsityksen että heidän mielestään vielä aikuisenakin on "tervettä" ajatella ettei vanhemmilla (ei omilla eikä itsellä) olisi seksielämää.
Ja .. noh... näen moisen ajatusmaailman pikemminkin "sairaana".
Terapiaa tarvittaisiin? Ja nimenomaan siksi, kun vanhemmat ovat missanneet mahdollisuuden kasvattaa noista sellaisia, jotka uskoisivat terveen seksuaalisuuden osaksi ehjää persoonaa...?
Ja ei.. en SILTI usko, että seksiä tulisi ikinä harrastaa niin, että lapsi sen näkisi.
![]()
Ehkä, jos olisit koko sen edeltävän viiden vuoden ajan nähnyt vanhempiesi keskinäisiä hellyydenosoituksia ja oppinut tajuamaan senkin, että on juttuja jotka kuuluvat vain heille kaksin, et olisi kokenut kahdenkeskisyytensä näkemistä erittäin pelottavana ja ahdistavana vaan vetäytynyt vain pois todeten että on "aikuisten oma hetki, joka ei minulle kuulu"?
![]()
Kyllä lapselle pitäisi myöntää oma rauha, eikä pakottaa häntä katselemaan ja kuunteleman vanhempien naimista. :x Haluaisitko itse olla samassa huoneessa, jossa omat vanhempasi harrastaisivat tuollaista?
Lapset kuulee, näkee ja aistii ihan älyttömän paljon ja moni lapsi teeskentelee nukkuvaa, jos herää kesken aikuisten välisen seksin. Lapsikin tajuaa, että nyt tapahtuu jotain hänen silmilleen sopimatonta. Ihan jo useiden aikuisten ihmisten lapsuudenkokemukset puoltaa sitä ajatusta, että seksiä EI harrasteta perhepedissä lasten nukkuessa. Monella on asiasta huonoja muistoja.