Onkos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spöökken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
elämänlähde minusta on hyvä että pystyt purkamaan ja "puhumaan" täällä vaikeista kokemuksistasi.minä en siihen kykene.aina kun yritän puhua tulee valtava ahdistus,enkä saa mitään ulos.samoin on esim hyväksikäyttö jutuista lukiessa.tulee valtava ahdistus enkä pysty lukemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja toisessa ketjussa kirjoittanut:
elämänlähde minusta on hyvä että pystyt purkamaan ja "puhumaan" täällä vaikeista kokemuksistasi.minä en siihen kykene.aina kun yritän puhua tulee valtava ahdistus,enkä saa mitään ulos.samoin on esim hyväksikäyttö jutuista lukiessa.tulee valtava ahdistus enkä pysty lukemaan.

no kasvotusten se ei oiskaan niin helppoa, vain oikein lähin ystävälle. ees mieheni ei tiedä kaikkia niitä asioita.
laita mulle yytä jos se vaikka helpottais, vastailen kun kerkeen tänne. =) :hug:

minullla on yksi läheinen ystävä jonka kanssa olen puhunut monista elämässämme tapahtuneista asioista.sen verran korjaan,etten itse ole joutunut hyväksikäytön uhriksi,vaan lapseni on.meillä rankka oikeudenkäynti takana,ja onneksi tälle hirviölle tuomio tuli.oman lapseni (murrosiläinen)tuskaista toipumista vierestä seuranneena voin kuvitella sinun tuntemuksesi

Yhteistyössä