J
joulumuori
Vieras
Kyl meillä kotona ainaskin tuo Eero on ihan Eero vaikka välillä se onkin AaEero ja Aaro on Aaro vaikka se on välillä EeAaro......
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:eero on aaro ja se joka kuoli oli iiro
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Eero käyttäytyy kovasti eritavalla nyt, kun ennen Aaroa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:eero on aaro ja se joka kuoli oli iiro
Just niin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:-miksi eero on leikannu hiukset? aivan, sillä oli joku poninhäntä joka oli tekosellanen, joten oli helpompi leikata hiukset (eli on aaro)
-miksi eero on erilainen nyt ku aiemmin? (eli on aaro)
-miksi eero ei änkytä? (eli on aaro)
tuota hautajuttua en oo nähny mut jos seki vielä niin kyllä se on aaro sitten
laittas vaan jenni jotain valkosipuliruokaa...
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:-miksi eero on leikannu hiukset? aivan, sillä oli joku poninhäntä joka oli tekosellanen, joten oli helpompi leikata hiukset (eli on aaro)
-miksi eero on erilainen nyt ku aiemmin? (eli on aaro)
-miksi eero ei änkytä? (eli on aaro)
tuota hautajuttua en oo nähny mut jos seki vielä niin kyllä se on aaro sitten
laittas vaan jenni jotain valkosipuliruokaa...
niin ja siis se aarohan änkytti enemmän ku mitä eero, siis sillon ku se eeroa esitti.. että eiköhän se ole aaro
ja, miten se ku se poliisi kuulusteli eeroa, että miten sen sormenjälkiä löytyy sviitistä jne... eli se on aaro
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kuka halvatun eero ja aaro.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kuka halvatun eero ja aaro.![]()
Ooksä tosissas? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:onhan jossain kohtaa se sanonut jennille hyvin "aaromaisia" juttuja ja jennikin ollut ihmeissään..
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Mikähän sille on tullu kun ei enää änkytä![]()