Onks kellään sitä linkkiä mis oli se rovaniemeläisnainen autonratissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja clivia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sehän oli ihan lavastettu juttu.

voithan näyttää sen itse ja mennä suhaamaan pihaa edestakaisin. älä käännä rattia ja peruuta vain puoli metriä eteenpäin. voit vaikka demonstoida talon seinän toisen auton puskuriksi, jos ei pihalta löydy naapurinautoa roolisuoritukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja miimu:
sehän oli ihan lavastettu juttu.

voithan näyttää sen itse ja mennä suhaamaan pihaa edestakaisin. älä käännä rattia ja peruuta vain puoli metriä eteenpäin. voit vaikka demonstoida talon seinän toisen auton puskuriksi, jos ei pihalta löydy naapurinautoa roolisuoritukseen.

Kuinka niin oli lavastettu? :o

En ole nähnyt kyseistä videota, mutta sen tiedän, että mikä tahansa on mahdollista, jos ratin takana on tarpeeksi tohelo kuski. Anoppini aikoinaan sai ilmeisesti peruutettua auton päin puuta siten, että takapää oli metrin ilmassa ja puu oli puskurin ja auton välissä. Miten hän siinä onnistui, en voi ymmärtää. Mutta silti se tapahtui.

mun mies sanoi että tuo on varmaan sama tyyppi, jonka itse oli työreissullaan nähny autoa parkkeeramassa. Tuskin siis lavastettu juttu kun ihan livenä oli mies saman rouvan nähny, eri puolella kaupunkia vain.

Kuumimmat

Yhteistyössä