Onks nää teiän mielestä kalliit? (huutis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kymysys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitaa olla erikseen eli yks puku 20e. Mut jos nuo on kerran hyvä kuntoiset niin aika halvat. Me on käytetty lassieta aika paljon ja on todettu että hyvä merkki.

Mutta nolla palautteella eli ensi kertalainen, tiedä siitä sitten miten toimii. Mutta virhe toi on todennäköisesti tarkoitus on 20e/kpl, jos oikeen törkee on niin huutaa ja sen kuuluu myydä noinyhteishintaan 20e sis pk:t

ilmoituksessa eritelty 20e kpl ja on kahden tuoteen huutokauppa joten ei myyjän tarvitse myydä kahta tuolla hinnalla tietenkään.kuten joku harmaa mä tuolla "lohkaisi".
Silti väärin aseteltu ilmo,kuten Päivi tuolla kirjoitteli.

Eka siellä oli et 2kpl mut joku oli kai toisen huutanu kun ei enää ollu niin. Mut eiks se nyt tartkota et sen pitää myydä molemmat yhteishintaan 20e kun siinä ei ole mainintaa 2 kohteen kaupasta?

Mut se oli ensin kahden kohteen kauppa ja kun toinen oli huudettu oli siinä otsikonkin mukaan vielä molemmat myynnissä ja osta heti hinta 20e. Toi ei voi noin mennä, ton ekan huutajan jälkeenhän se ilmoitus tarkoitti että molemmat puvut 20 eurola, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eka siellä oli et 2kpl mut joku oli kai toisen huutanu kun ei enää ollu niin. Mut eiks se nyt tartkota et sen pitää myydä molemmat yhteishintaan 20e kun siinä ei ole mainintaa 2 kohteen kaupasta?

Myyjällä virhe.. mun mielestä on silti edullinen jos yksi puku posteineen 20e... en mä olis niin kyrpä, että alkaisin toisen mokan takia kettumaiseks...

Tervehdys kaikille!
Minä niitä pukuja myin,todella!Ja todella toista kertaa myyjänä.oli 2pukua a'20e kpl
kulut maksan minä.Pitääpä selvitellä huutajien kanssa.Mun mielestä tällä palstalla ei aiheesta
kannata enenpää jaaritella.ANTEEKSI PYYNTÖNI KAIKILLE ASIAN VÄÄRIN YMMÄRÄNEILLE!!!!

Yhteistyössä