H
höh
Vieras
kun viimeks rakasteltu miehen kans 5 pvä syyskuuta? Eletään avioliitossa ekaa vuotta ja 6kk lapsi.. En käytä ehkäisyä ja miestä ei ilmeisesti vaan huvita. Mun mielestä ehkäisy ei ole yksistään naisten asia 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 23:14 höh kirjoitti:kun viimeks rakasteltu miehen kans 5 pvä syyskuuta? Eletään avioliitossa ekaa vuotta ja 6kk lapsi.. En käytä ehkäisyä ja miestä ei ilmeisesti vaan huvita. Mun mielestä ehkäisy ei ole yksistään naisten asia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 23:14 höh kirjoitti:kun viimeks rakasteltu miehen kans 5 pvä syyskuuta? Eletään avioliitossa ekaa vuotta ja 6kk lapsi.. En käytä ehkäisyä ja miestä ei ilmeisesti vaan huvita. Mun mielestä ehkäisy ei ole yksistään naisten asia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 20:12 vieras kirjoitti:Siis minkä ikäinen nainen ei huolehdi ehkäisystään avoliitossa tai avioliitossa tai yleensä parisuhteessa.Haluatko heti uuden raskauden alulle vai.Ei kai miestä huvita pelata kortsujen kanssa jatkuvasti jos sama nainen on partnerina.Mene nyt ihmeessä lääkäriin ja hanki kierukka tai pillerit jos et imetä enää.
Mihin jessuksen luolamiskaudelle te naiset olette putoamassa.
Nainen määrää mielestäni itse kehostaan ja siten itse huolehtii omasta ehkäisystään,.Hänelle sopivammasta.
Älkää narisko miehistänne jos ette itse pysty holehtimaan ehkäisyasioita kuntoon.
Voi jessus!