Onks oikeesti ketään yhtä laiskaa ihmistä kuin mä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskamato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiskamato

Vieras
Siis kun mua ei vois vähempää kiinnostaa esim. kämpän siivoaminen vaikka tosiaankin syytä olis; ja olen aina ollut samanlainen, eli vaikka mua masentaakin nyt hiukan tällä hetkellä elämässä niin tämä ei ole vain tän hetken juttu. Lapsuudenkodissa en joutunut tekemään YHTÄÄN mitään siivoushommia mutta yksi kaverini on saman kokenut ja silti hän menee luuttu kädessä ympäri kämppäänsä ja puunaa paikkoja koko ajan. Ruuan nyt teen yleensä päivittäin ellei ole eilistä ja pyykkiä pesen joka päivä mutta kuka nyt ei pesukonetta jaksais täyttää ja nappia painaa, aina en kyllä meinaa jaksaa edes niitä pyykkejä ripustaa. Mikähän tähän laiskuuteen auttaisi vai jäänkö loppuelämäkseni tällasesksi laiskamadoksi?? :(

Sä oot ahkera jos muhun verrataan. Pyykkään kerran viikossa muutaman koneellisen, loppuviikon sit laiskottelen. Kun siivoan, laitan tavarat vaan johonkin laatikoihin piiloon ja sen takia kaapit ja lipastot on kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Samoin mun oma vaatekaappi. Lasten kans en jaksa leikkiä, ne leikkii aina keskenään. Mä oon meluummin sillon koneella tai katon tvta. Kunnon "viikkosiivouksen" pyrin tekemään kerran kuukaudessa :) Imuroin kuitenkin muutaman kerran viikossa. Aika usein turvaudun einesruokiin... Että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä oot ahkera jos muhun verrataan. Pyykkään kerran viikossa muutaman koneellisen, loppuviikon sit laiskottelen. Kun siivoan, laitan tavarat vaan johonkin laatikoihin piiloon ja sen takia kaapit ja lipastot on kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Samoin mun oma vaatekaappi. Lasten kans en jaksa leikkiä, ne leikkii aina keskenään. Mä oon meluummin sillon koneella tai katon tvta. Kunnon "viikkosiivouksen" pyrin tekemään kerran kuukaudessa :) Imuroin kuitenkin muutaman kerran viikossa. Aika usein turvaudun einesruokiin... Että näin.

Kuullostat kyl tosi paljon multa, en mäkään jaksa leikkiä lasten kanssa ja sen takia pesen pyykkiä paljon kun on 5 lasta, isoimmat lapset siivoaa meidän taloudessa kun mamma vaan istuu koneella tai töllöttää töllöä, voih :)

Vähän samanlaista on mulla täällä. Työhommat hoidan viimeisen päälle, mutta ei meinaa millään saada pyykkejä koneeseen tai sänkyä petattua tai vaatehuonetta siivottua. Onneksi mies hoitaa lattioiden pesun ja tiskauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pyy:
Vähän samanlaista on mulla täällä. Työhommat hoidan viimeisen päälle, mutta ei meinaa millään saada pyykkejä koneeseen tai sänkyä petattua tai vaatehuonetta siivottua. Onneksi mies hoitaa lattioiden pesun ja tiskauksen.

Sul on sitte ihana mies :) Väliäkös tuolla sitten jos on joku muu tekemässä ne hommat paitti et ittellä huono omatunto kun lapset duunaa periaatteessa mun duunit..

Sul on sitte ihana mies :) Väliäkös tuolla sitten jos on joku muu tekemässä ne hommat paitti et ittellä huono omatunto kun lapset duunaa periaatteessa mun duunit..

Jos lapset vaan jaksaa ja ehtii tehdä kouluhommatkin, niin haittaako se? On tosi tärkeää, että oppivat tekemään rutiinilla kotitöitä. Jos se sitten vaikka aikuisenakin sujuis rutiinilla. :) Mua nolottaa, kun vaikka mies ei tee muuta kuin nuo kaksi hommaa, niin se on paljon ahkerampi kuin minä.

Jos lapset vaan jaksaa ja ehtii tehdä kouluhommatkin, niin haittaako se? On tosi tärkeää, että oppivat tekemään rutiinilla kotitöitä. Jos se sitten vaikka aikuisenakin sujuis rutiinilla. :) Mua nolottaa, kun vaikka mies ei tee muuta kuin nuo kaksi hommaa, niin se on paljon ahkerampi kuin minä.

Niin no ei kait se haittaa jos he siitä sitten saavat myös jotain eväitä aikuiselämäänsäkkin, ja kerkiivät he läksytkin tehdä ihan hyvin. Mun mies ei kyllä muuta tee kuin valittaa mulle tekemättömistä kotitöistä tai sitten vinkuu seksiä..

Yhteistyössä