Onks tää hyvä setti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja i´m a mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

i´m a mama

Vieras
Tällaselle laihduttajalle siis, päivän safkoiksi.

Aamulla kahvia rasvattomalla maidolla ja purkki ProFeel jugua.
Lounaalla makaronilaatikkoa ja vajaa 2 rkl punajuurisalaattia.
Välipalalla omena ja reissumies (2 siivua vastakkain) välissä pari juustosiivua ja keittokinkkuleikkelettä.
Sitten kahvia ja tuoresalaattia jossa joukossa vähän fetaa, 2 rkl kevyttä salaatin kastiketta.

Illalla viel teetä ja sitä samaista salaattia sekä 1 siivu reissaria leikkeleellä ja 2 siivulla juustoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Ihan kiva!

Lounaalle pistäisin jotain vihreää tuon valmissalaatin tilalle.

Yleensä mä kyllä syönkin siinä messissä jotain tuoresalaattia,m utta tänään tein salaatin vasta tossa iltapäivällä.
Enkä kauheesti ees harrasta noita valmiita. Tuo oli jäämiä viikonlopun grilli-illasta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihan kiva!

Yleensä mä kyllä syönkin siinä messissä jotain tuoresalaattia,m utta tänään tein salaatin vasta tossa iltapäivällä.
Enkä kauheesti ees harrasta noita valmiita. Tuo oli jäämiä viikonlopun grilli-illasta. :)

No sitten ei ole vaarallista jos satunnaista on. Jos tuntuu että menee alas niin aamupala voisi olla tukevampi, tee vaikka rahka ittelles. Jaksaa päivän paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:
Muista sitten ostaa laihis juustoa;)

EN osta. Mä syön juustoo (ja maitotuotteita muutenkin) periaatteessa niin kovin vähän, että niihin hailakoihin kumisiivuihin EN siirry. ;)
Tingin sitte vaikka muussa. Eihän ne ole ees juuston makuisia!!

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihan kiva!

No sitten ei ole vaarallista jos satunnaista on. Jos tuntuu että menee alas niin aamupala voisi olla tukevampi, tee vaikka rahka ittelles. Jaksaa päivän paremmin.

Juu, todella satunnaista.
Aamulla syön yleensä puuron maidolla ja 1 tl margariinia/kalorittomalla mehukeitolla. Tänään ei vaan ollut muita puuronsyöjiä,ja meinasi aamupala vallan unohtua, niin nappasin pikapikaa tuon jugun. Oon kauheen huono syömään aamulla.

Yhteistyössä