onks tää jo tuttu juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepetius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja hepetius:
siksi säälin,koska jos ja kun tuo turunen on SAIRAS mies,hän tarvitsee apua,eikä vankilassa sitä varmasti saa.ja koska hän oikeasti vaikutti niin katuvalta,miettii varmaan perhettään yms. just se et se menetti kaiken.et miten ei tajunnu ennen tekoa seurauksia??

Kyllä vankilassakin apua saa jos sitä tarvitsee.

no toivotaan.ainaki pääsee tutustuun oikeisiin pahoihin poikiin;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä taidan olla niin tunteeton ihminen että en kykene tuntemaan sääliä ihmistä kohtaan joka olisi pystynyt valitsemaan toisin mutta päätti yrittää... Se kuitenkin suunnittele tekoaan pitkään, ei ollut mikään päähänpisto. Ja nyt sitten kun epäonnistui niin on hyvä yrittää herättää sääliä jos vaikka saisi osan menetetystä elämästään takaisin.

Jotenkin mä ajattelen, että vakavasti masentunut ei ehkä aktivoituisi tuollaisiin mittaviin suunnitelmiin.

Joo ei varmasti.

entäs epätoivoinen??

Mä taidan olla niin tunteeton ihminen että en kykene tuntemaan sääliä ihmistä kohtaan joka olisi pystynyt valitsemaan toisin mutta päätti yrittää... Se kuitenkin suunnittele tekoaan pitkään, ei ollut mikään päähänpisto. Ja nyt sitten kun epäonnistui niin on hyvä yrittää herättää sääliä jos vaikka saisi osan menetetystä elämästään takaisin.

Jotenkin mä ajattelen, että vakavasti masentunut ei ehkä aktivoituisi tuollaisiin mittaviin suunnitelmiin.

jaksamatta sen enempää spekuloida onko turunen oikeasti ollut masentunut vai ei, niin olen kyllä sitä mieltä, että masentunutkin ihminen kykenee erittäin aktiiviseen ja määrätietoiseen toimintaan. tää on nähtävissä mm. itsemurhaajien kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja sääli:
En mäkään esittämiseen usko.. Tossa lopussa ainakin vaikutti niin aidolta, katuu varmasti.

On helppo katua, kun ei päässytkään lomalle Mexikoon rahat taskuista lennellen. ;)

nainen olet, sulle varmaan kynnem katkeaminen on elämän suurin draama. Näet teon, jonka tuomitset, mutta et taustoja

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sääli:
En mäkään esittämiseen usko.. Tossa lopussa ainakin vaikutti niin aidolta, katuu varmasti.

On helppo katua, kun ei päässytkään lomalle Mexikoon rahat taskuista lennellen. ;)

nainen olet, sulle varmaan kynnem katkeaminen on elämän suurin draama. Näet teon, jonka tuomitset, mutta et taustoja

En mä tosta miehestä pahaa ajattele, en vaan usko sen tarinaa. Kuka nyt ei ajattelisi joskus rikosta, ainakin teoriassa? Tuo ei tappanut ketään sentään.

Se on se iänikuinen tekosyy se masennus. Oli mitä tahansa, niin syyksi ja selitykseksi kelpaa masennus. Voi olla ihan syyntakeeton, kunhan vaan muistaa mainita riittävän usein ja monelle, että kun mulla on se MASENNUS.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Se on se iänikuinen tekosyy se masennus. Oli mitä tahansa, niin syyksi ja selitykseksi kelpaa masennus. Voi olla ihan syyntakeeton, kunhan vaan muistaa mainita riittävän usein ja monelle, että kun mulla on se MASENNUS.

Ja kun aikomus menee pieleen, se kääntyy avunhuudoksi. Ei kovin tyypillinen avunhuuto tämä?

Yhteistyössä