Onks tää kovasti noloa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie havahduin just, että mun puhelin ei oo soinut tänään ollenkaan.
Mie sit äkkiä laittamaan viestiä mun isälle, että voisitko soittaa mun puhelimeen.
No puhelin alkoi soida ja isäni kysyy heti kun vastaan, että "Oliko hukassa?"
Mie siihen, että "Ei, kun mie vaan ajattelin että onkohan se rikki, kun se ei oo soinut tänään ollenkaan, mutta eipä taida sit näemmä ollakkaan!" :ashamed: :laugh:

Ainakin mun isällä tuntui olevan hauskaa... nauroi, että jos siis puhelin on ollut vajaan päivänmitan ajan soimatta, niin mikään muuhan ei voi olla syynä kun se, että mun puhelimen pitää siis olla rikki... itsekeskeistäkö? :saint:

:laugh:

:ashamed: Pakko myöntää, et olisin itse tehny saman, tosin vaan soittanu miehen kotipuhelimella itse, eikä sit olis tarvinnu hävetä silmiä päästään kenenkään edessä. Siis salaa ja kaikessa rauhassa tehny varmuussoiton... B)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

:ashamed: Pakko myöntää, et olisin itse tehny saman, tosin vaan soittanu miehen kotipuhelimella itse, eikä sit olis tarvinnu hävetä silmiä päästään kenenkään edessä. Siis salaa ja kaikessa rauhassa tehny varmuussoiton... B)

No siis mie etsin täältä kokoajan meidän oman nuorison luureja, mutta koko nuoriso puhelimineen olikin kaikonneet ulos... ja miehelle en vaan kehdannut, ehkä, laittaa sitä viestiä... isä oli hyvä ja varma valinta.

Töissä kerran ihmeteltiin kun päivä oli jo puolessa, että miksei kukaan ole soittanut. Selvisi, että pomo oli ohimennen potkaissut pistokkeen seinästä ikkunaa avatessaan. Oli naurussa pitelemistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

No siis mie etsin täältä kokoajan meidän oman nuorison luureja, mutta koko nuoriso puhelimineen olikin kaikonneet ulos... ja miehelle en vaan kehdannut, ehkä, laittaa sitä viestiä... isä oli hyvä ja varma valinta.

Mun miehellä on työ-, ja kotikännyt erikseen, ja ihan hyvä mun kannalta, ettei se kotikännyä kuskaa töissää....... :whistle:

"Mie sit äkkiä laittamaan viestiä mun isälle, että voisitko soittaa mun puhelimeen.

---

Isäs vitsali?
Vai tosissaanko kysyi onko se puhelin hukassa, josta juuri laitoit viestiä :D (?)

Alkuperäinen kirjoittaja f:
"Mie sit äkkiä laittamaan viestiä mun isälle, että voisitko soittaa mun puhelimeen.

---

Isäs vitsali?
Vai tosissaanko kysyi onko se puhelin hukassa, josta juuri laitoit viestiä :D (?)

Äh, siis jäi kirjoittamatta että tietsikalla laitoin viestin, skypen kautta. Ajattelin, että tässä on samalla sit kätevä miettiä probleemaa, jos isä ois siellä soittanut, ja mun puhelin ois ollut mykkänä vaan.

Yhteistyössä