N
nimimerkki kokemusta itselläni
Vieras
siis neuvoksi että mene turvakotiin..niin tein minäkin ja siitä lähti asiat rullaamaan ja lastensuojelu alkoi puuttumaan asioihin ja auttamaan minua ja lapsiani!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja f:Voihan olla narsisti mutta onko se määritelmä nyt pääasia? Miksi on? Luokittelu, häiriön nimi.
Ehkä pääasia on se, että voit huonosti, siedät huonoa käytöstä ja alistut, uskot yksin parempaan. Ehkä olet tullut pisteeseen, missä huomaat ettet voi toista muuttaa ja joudut sen faktan eteen, että ainoa mahdollisuus parempaan on ero.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Nauhoita miehesi kaunista verbaliikkaa ja soita nauha sosiaalitoimiston ihmisille?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:anteeksi jo etukäteen seuraava lause mutta kuka tervejärkinen ihminen kyselee että onko tuo normaalia....
Alkuperäinen kirjoittaja nimim. kokemusta on:Minulla isä on narsisti. Kuulostaa todellakin tutulta touhulta.
- väkivaltaisuutta
- kiristystä
- jatkuvaa huutoa ja "skitsoilua" turhista asioista
- kaikki pitää tehdä niinkuin hän sanoo ja vaikka yrittääkin tehdä, silti teen kaiken aina väärin
- alistaa muita valtansa alle
- perheen ulkopuoliset eivät ikinä tule tietämään, että minkälaista elämää sielä vietetään, kun tämä ihminen osaa näytellä niin hyvin ulkopuolisten aikana
- osaa myös manipuloida ihmisiä puolelleen loistavasti ja aivopestä ihmisiä...
Mutta ootas kun joku ihminen laittaa hänelle luun kurkkuun ja lähtee menemään, siinä sitten porataan ja anellaan polvillaan, ettei lähdetä. Näin kävi silloin kun minä muutin hyvin nuorena omaan kotiin kun sain todisteita tarpeeksi sossunihmisille väkivaltaisuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:sillä kirjoitin, jos paikalla olisi ollut joku, joka on ollut narsistimiehen kanssa, että oliks tollasta. Mun tarttis saada jotenkin vakuutettua ne sossutädit, että mä olen se joka olen järjissäni, joka kaikki kotityöt ja lapsen hoitaen yritän parhaani ja pysyä järjissäni ja mies ei ole "normaali". Niiden mielestä mulla on ongelmia ja mä en pysty joustamaan jne. Ei sitä kuulemma saa edes pakottaa hakemaan apua.
Mietin, kuka mua ja lastani auttaa, jos pakenen? On luvannut tehdä loppuelämästäni helvetin tai järjestää asiat niin, etten näe koskaan enää lastani.
Alkuperäinen kirjoittaja Lähiötursas:Sossut tosiaan menee narskun pauloihin todella helposti, joskus jopa niin hyvin että äiti saa valvotut tapaamiset lapsen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:sillä kirjoitin, jos paikalla olisi ollut joku, joka on ollut narsistimiehen kanssa, että oliks tollasta. Mun tarttis saada jotenkin vakuutettua ne sossutädit, että mä olen se joka olen järjissäni, joka kaikki kotityöt ja lapsen hoitaen yritän parhaani ja pysyä järjissäni ja mies ei ole "normaali". Niiden mielestä mulla on ongelmia ja mä en pysty joustamaan jne. Ei sitä kuulemma saa edes pakottaa hakemaan apua.
Mietin, kuka mua ja lastani auttaa, jos pakenen? On luvannut tehdä loppuelämästäni helvetin tai järjestää asiat niin, etten näe koskaan enää lastani.
Varmasti lupaileekin tuollaista, toki. =) Kusipäillä on sellainen tapa alistaa ja peloitella. Tosiasiassahan asiat eivät mene niin, lähde hyvä ihminen tuollaisesta suhteesta ihan lastenkin vuoksi.
Tiedätkö, että valitettavasti joskus ihan tosiasiat menee juuri niin, että toinen tekee elämästä helvettiä ja vie ne lapset.
ap, tuskin voit vakuuttaa sossua. Hommaa pätevä juristi ja käy vain yksin mielenterveyshoidossa. Eli henk.koht. terapeutti.