Onks teistä kukaan muu näin kammonen kun mä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Kun siis tein leipää.. ja taas veitsellä tein leikkeleeseen reikiä et saan kaikki jänteet ja systeemit ja ällöt ja löllöt pois :x pekoniakaan mä en syö, saati jotain suikalelihaa missä on kaikkee :x :x

ku kaikki valittaa mulle aina tosta :ashamed:

En mää noin kammonen ole, mutta aika siistiksi laitan lihat, ennenku paistan ne. Ja jos leikkeleessä on joku ihme könä, otan sen pois. Katon kaupassa jo leikkeleitä ja lihoja "sillä silmällä". :| :x

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
kyllä - ennen olin, nyt oon kasvissyöjä ;)

mä oisin kans, mutta kun en tykkää keitetyistä/uunitetuista kasviksista, niistä varmaan tarvis tykätä jos haluis kasvissyöjäks ;)
joo se vois auttaa :D Mulla yks suuri syy kasvissyöjäks alkamiseen oli se, etten tykkää lihasta

Kun siis tein leipää.. ja taas veitsellä tein leikkeleeseen reikiä et saan kaikki jänteet ja systeemit ja ällöt ja löllöt pois :x pekoniakaan mä en syö, saati jotain suikalelihaa missä on kaikkee :x :x

ku kaikki valittaa mulle aina tosta :ashamed:

Mä olen myös reikämakkaran tekijä...yök ne jänteiset öklöt kohdat..meillä koira saa ne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
En mää noin kammonen ole, mutta aika siistiksi laitan lihat, ennenku paistan ne. Ja jos leikkeleessä on joku ihme könä, otan sen pois. Katon kaupassa jo leikkeleitä ja lihoja "sillä silmällä". :| :x

kyl mäkin ne katon, ja tarkkaan katonki.. mul voi mennä yksistään leikkelehyllyllä 10min :ashamed:

mutta ku nois kaikissa tuppaa oleen, on se sitte kultakinkkua tai hunajabrotsua :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
kyllä - ennen olin, nyt oon kasvissyöjä ;)

mä oisin kans, mutta kun en tykkää keitetyistä/uunitetuista kasviksista, niistä varmaan tarvis tykätä jos haluis kasvissyöjäks ;)

Kyl niistäkin rupee pitämään kun keksii hyvät mausteet ja aikansa niitä syö :p Ite en alkuun tykännyt mm. herkkusienistä, sipulista, pavuista, parsasta.. mut nykyään melkein kaikki käy.

kyl mäkin ne katon, ja tarkkaan katonki.. mul voi mennä yksistään leikkelehyllyllä 10min :ashamed:

mutta ku nois kaikissa tuppaa oleen, on se sitte kultakinkkua tai hunajabrotsua :kieh:

Niin on. Ja se könäsiivu sattuu aina mulle. Samoin joku kalvoretale jossain lihassa, vaikka kuinka siistiä pyrkii ostamaan. Örk.

Niin on. Ja se könäsiivu sattuu aina mulle. Samoin joku kalvoretale jossain lihassa, vaikka kuinka siistiä pyrkii ostamaan. Örk.

joo. ja yleensä sen jälkeen kun oot huolella valinnu leikkeleet niin avaat sen tohkeissas ja huomaat et kaks ekaa ja kaks vikaa oli ainoot täydelliset siivut. muut onkin sitte klöntsää ja jännettä täynnä :x :x

Mä olen ihan kamalan kammoinen tyyppi.

En syö mitään epämääräisen näköistä. Leikkeileistä nypin kaikki epämääräiset tai edes sen näköiset pois. Joku sanoi sitä yhtä ällökohtaa ikkunaksi, hauska nimitys :)

Ravintolassa olen aina syönyt pihvejä, mutta ne on alkanu yököttää, ku en tiiä, mitä niissä on. Jätänkin aina reunapalat syömättä (onneks mies syö ne, niin rahat ei mene hukkaan.... :) )

Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että muutun kasvissyöjäksi. Kasviksissa ei oo noita ällöttäviä juttuja. Ja mä onneksi pidän kasvispihveistä yms.

Mä olen just noin kammonen. Mua on viime päivät niin naurattanu toi meidän 3 v joka kolme kuukautta Nigeriassa söi ihan mitä tahansa ruokaa, kerta isäkin syö sitä ja nyt kun tällä viikolla kotiuduttiin niin poika epäilee jopa mansikkajugurtin syömiskelpoisuutta. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Mä olen just noin kammonen. Mua on viime päivät niin naurattanu toi meidän 3 v joka kolme kuukautta Nigeriassa söi ihan mitä tahansa ruokaa, kerta isäkin syö sitä ja nyt kun tällä viikolla kotiuduttiin niin poika epäilee jopa mansikkajugurtin syömiskelpoisuutta. :xmas:

mä en syö ees mansikkajugurttia :ashamed:

mua ällöttää ne mansikat siä :ashamed:

Mä oon tosi nirso (ärsyttävää) ruokien (siis niitten ällöjen) suhteen. Ja silti sanon lapsilleni, että kyllä aina kannattaa maistaa. Ja mieheni siihen, että kuunnelkaa äitiä, äiti kyllä tietää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:

mä en syö ees mansikkajugurttia :ashamed:

mua ällöttää ne mansikat siä :ashamed:

Nii-ii, ne ällöt paukut siellä seassa!!!

Ei mitään kuumentamatta kypsennettyä tai kypsentämätöntä lihaa eikä kalaa, ei äyriäisia, ei mitään mikä kuultaa läpi,,yök. rakenne ei saa olla pehmeä eikä jauhoinen, juu en syö leipää,,periaatteessa helpompi listata mitä syön. ja mä en syö kylässä ja vain ihan tietyissä ravintoloissa

Yhteistyössä