Onkse niin kamalaa jos kaupan paistopisteessa ei käytä pihtejä, kun otat leivonnaisia itselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 179
113
Oli sitten herkullisia Omar-munkkeja kaupassa ja mä en kyenny menemään niiden ohi. :oops:
Eihän ne pysyny pihdeissä ja otin ne pussiin ihan käsin. Ei ne mun näpit nyt sen jälkeen niin rasvaset ollu.

Sit jos ottaa croissanttejakin pihdeillä niin ne lyttääntyy pihdeistä.

Hus hus palstapersut.

Menkää nyt ulos reippailemaan tai haravoimaan tai tekemään jotain järkevämpää, kuin että täällä jauhatte peetä

Sadealue lähestyy!

Miks siellä pitää olla pihdit joilla jo valmiiksi nipistää leivonnaisen joko lyttyyn tai repii sitä, miksei vois olla latteapäistä kauhaa?

Joskus se mieli muuttuu ku näkee esim. leivoksen toisen puolen tai sattuu vahingossa härppimään viereisiä munkkeja.
Silloin kun mä himoitsen Omar-munkkeja niin ei siinä vieressä olevat kuivat karjalanpiirakat kiinnosta. :)

(Ja palstaperwot taas tulkitsee omiaan...)

Oli sitten herkullisia Omar-munkkeja kaupassa ja mä en kyenny menemään niiden ohi. :oops:
Eihän ne pysyny pihdeissä ja otin ne pussiin ihan käsin. Ei ne mun näpit nyt sen jälkeen niin rasvaset ollu.

No mieti. Sinäkin niitä anaali -ja paskajuttuja harrastat. Varmasti kynsiesi alla paskajäämiä mitkä levität sinne munkkien sekaan.

Miks siellä pitää olla pihdit joilla jo valmiiksi nipistää leivonnaisen joko lyttyyn tai repii sitä, miksei vois olla latteapäistä kauhaa?
Miten ihmeessä sä käytät niitä atuloita? Kun saat ne käpäliis niin iskee heti semmonen kourimisote päälle vai? Että näiden leukojen väliin vaan ja ruttuun!!??:cautious: ( tuli muuten hajatelmaa mieleen miten toimii silloin kun puhdistatte lakanoista hiekanjyväsiä:oops:...)

Kun niitä pystyy käyttämään h e l l ä s t i k i n ja silti atuloitten välissä pysyy se otettu tuote... Lisää harjoitusta vaan, kyllä se siitä(y)

Se Ryankin sitten innostuu suakin tsemppaamaan ja onnittelemaan onnistumisistas:rolleyes:....

Tarkoitinkin, että härpitään vahingossa niiden munkkejen vieressä olevia lajitovereita :mad:.
Omar munkit on kyllä liian makeita (n), ne vaaleanpunaiset pökäleet on parempia :p
Ja mitä tuohon tulkitsemisasiian tulee, niin olet jo kirjoillut hyvinkin seksuaalisävytteisiä viestejä pitemmän aikaan, en paheksu, vaan kehoitan jatkamaan samaan malliin (y)

Silloin kun mä himoitsen Omar-munkkeja niin ei siinä vieressä olevat kuivat karjalanpiirakat kiinnosta. :)

(Ja palstaperwot taas tulkitsee omiaan...)

Miten ihmeessä sä käytät niitä atuloita? Kun saat ne käpäliis niin iskee heti semmonen kourimisote päälle vai? Että näiden leukojen väliin vaan ja ruttuun!!??:cautious: ( tuli muuten hajatelmaa mieleen miten toimii silloin kun puhdistatte lakanoista hiekanjyväsiä:oops:...)

Kun niitä pystyy käyttämään h e l l ä s t i k i n ja silti atuloitten välissä pysyy se otettu tuote... Lisää harjoitusta vaan, kyllä se siitä(y)

Se Ryankin sitten innostuu suakin tsemppaamaan ja onnittelemaan onnistumisistas:rolleyes:....
No siinä menee puoli tuntia kun saa ne pihdeillä varovasti nostettua ettei esim.kuorrutus mene.

Ei Ryankaan sitä kehuisi. :)

Ap:n himo viittaa jo liikaa kertyneisiin liikakiloihin
Lievästi ylipainoinen olen, mutta tuo oli elämäni ensimmäinen kerta kun söin kaupan Omar-munkkeja, kai samanlaisia on tullut Arnolds'ssa syötyä joskus.

No siinä menee puoli tuntia kun saa ne pihdeillä varovasti nostettua ettei esim.kuorrutus mene.

Ei Ryankaan sitä kehuisi. :)
Eikä mene, se on vain harjotuksen puutetta :)
Sitäpaitti semmoset kuortutustöhnäimelyyspintaiset menee jokatapauksessa siinä pussissa ihan tärviölle...semmoseen pieneen leivonnaislaatikkoon ne kuuluis muttakun niitä ei ole tarjolla, harmi.

• Tykkää
Reactions: Echo

12132923_871877306259485_843211750_n.jpg

Yhteistyössä