Onnea Turku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
"Poliisipartiot rauhoittivat joukkotappelua Turussa.Turun varissuolla sattui lauantaina illalla joukkotappelu,jota rauhoittamaan tarvittiin useita poliisipartioita.Välikohtaus sattui alkuillalla,kun monikymmenpäinen miesjoukko alkoi heitellä toisiaan kivillä ja kepeillä.Myös puukkoa vilauteltiin tappelun aikana.Tappelioiden joukossa oli sekä suomalais-että ulkomaalaistaustaisia nuoria miehiä.Tappelijoiden ikähaitari oli noin 15 ikävuodesta 30 vuoteen."

Näin se monikulttuurisuus ilmenee jo Turussakin Malmön tapaan!

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Varissuo nyt on mitä on...joten en yhtään ihmettele jotta siellä sattuu ja tapahtuu.

Kannattaa äänestää PerSuja eurovaaleissa, yksi mamu maksaa 57 000 euroa, kulut ovat yhteensä satoja miljoonia vuodessa. Hommaan on saatava muutos.

nyt ne suunnitelee varissuosta vanhuksien paikkaa ja aikoo siirtää muhammedit pansioon ja pernoon! Jipppii! vois kyl suoraan viedä ne sinne mistä ovat tulleetkin...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Varissuo on Varissuo, kukapa sinne haluaisi edes käymään mennä.

Ei auta, vaikka mamut vietäisiin sieltä pois, kun sinne jää edelleen suomalainen "yhteiskunnan kerma".

:D Niinpä. Varissuolla on ollut kyseenalainen maine jo mun syntymän aikoihin ja ei siellä silloin mitään ulkomaalaisia ollut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Varissuo on Varissuo, kukapa sinne haluaisi edes käymään mennä.

Ei auta, vaikka mamut vietäisiin sieltä pois, kun sinne jää edelleen suomalainen "yhteiskunnan kerma".

:D Niinpä. Varissuolla on ollut kyseenalainen maine jo mun syntymän aikoihin ja ei siellä silloin mitään ulkomaalaisia ollut. :D

Mä en saanut lapsena käydä Varissuolla asuvien joukkuekavereiden luona, eikä siellä silloin asunut kuin suomalaisia ja jokunen vietnamilainen.

Ainahan se on ollut ei-niin-kiva mesta.

joo, ja mä muistan kuinka pelottavaa oli, kun pieneltä paikkakunnalta tultiin kerran vuodessa sukuloimaan varissuolle :D elämä, ku se rappukäytävämeininki oli jo silloin 80-luvulla ihan kauheeta... :ashamed:

Yhteistyössä