Onnea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Muutama lämmin ajatus tänne kylmien huorakeskustelujen väliin...

Olen kiitollinen, että mieheni ei kannata prostituutiota. Hänellä on sisko ja sen verran empatiakykyä, ettei voi ajatella naisten hyväksikäytön olevan ok.

Olen kiitollinen, että saan olla tänään onnellinen ja tasapainoinen.

Olen kiitollinen, että suhteemme toimii niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla.

Olen kiitollinen, että voin luottaa mieheeni eikä elämämme yhdessä käy ikinä tylsäksi.

Olen kiitollinen, että olen löytänyt miehen, jonka haluan tehdä onnelliseksi ja jolle haluan olla luottamuksen arvoinen.

Olen kiitollinen, että sekä minun että mieheni arvomaailmassa lapset ja uskollisuus ovat tärkeimpiä.

Olen kiitollinen, että olen löytänyt Sinut. Rakastan sinua.

Minäkin olen kiitollinen.. Osin samoista asioista kuin sinä ap, mutta myös.. Olen kiitollinen kahdesta terveestä lapsesta mieheni kanssa, sekä kodista ja perheelämästämme. Olen kiitollinen iloisesta häntää heiluttavasta koirastamme joka silti jaksaa elää vaikka elämäntoverinsa menettikin äskettäin. Olen kiitollinen hyvästä parisuhteestani, jossa koen todella eläväni. Olen kiitollinen hyvistä ystävistäni: heidän kuuntelu ja keskustelutaidoistaan, tuesta ja kaikesta. Olen kiitollinen siitä että olen minä, ja elän omaa tasapainoista elämääni. :)!

Sinulle sopii tämä runo:

Sinä

Rakastan hiuksiasi/joihin saan kätkeä menneisyyden yksinäiset kasvot
Rakastan silmiäsi/ jotka lupasivat merestä sinen, mutta antavat koko meren/
ja huuliasi, jotka herättävät hellästi/
rakkauden uneen.

Rakastan käsiäsi/ jotka kantavat hellyyden kukkakedolle/
ja jalkojasi, kun ne uskaltavat olla omieni luona aamuun asti
Rakastan sydäntäsi/ joka lahjoitti minulle
tämän kaiken kauniin

Uskon, että jokin riimi koskettaa sinua ja silloin on runo tehtävänsä tehnyt.

Yhteistyössä