Onneksi ei tarvi enää olla raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirkko

Vieras
Lapset on kyllä ihania, mutta meillä on jo kaksi ja se on ihan ok määrä. Täällä kun lukee muiden tuskitteluja raskausvaivojen ja synnyttämään lähtemisen odotuksia, niin tulee enempi vaan sellanen olo et onneksi noi on mun kohdalta ohi! :)

Jos meinaa iskee vauvakuume vastoin kaikkea järjenääntä, niin pitää tulla tänne lukemaan muiden tuskitteluja niin helpottaa. :) Ihan siis hyvässä mielessä tämä, ei mua haittaa että täällä tuskitellaan, hyvä vaan että saa vertaistukea.

Joo meillä on kans 2 lasta ja niin on myös 2 keskenmenoakin. Olemme onnellisia näistä lapsista noiden keskenmenojen jälkeen. Emme saa enää lapsia sillä miehelle tehtiin sterilisaatio. En edes uskaltais olla raskaana noiden vastoinkäymisten takia. Nyt on ihana seurata kun lapset kasvaa ja kehittyy...

jep..kunhan tää nelonen saadaan maailmaan olen niin valmis. :attn: voi kun sais tän olon laitettuu purkkiin jos joskus 10v päästä iskee vauvakuume. :kieh:

rv 32+0 täällä. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja kahden-pojan-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jep..kunhan tää nelonen saadaan maailmaan olen niin valmis. :attn: voi kun sais tän olon laitettuu purkkiin jos joskus 10v päästä iskee vauvakuume. :kieh:

rv 32+0 täällä. :wave:

samoin :kieh: :D paitsi "vasta" 29 viikolla ja toinen lapsi

Minä myös! Toinen lapsi ja samalla viikolla. Oikeastaan just nyt on ihan ok. Kysykää myöhemmin uudestaan, kun päivän järjetön sokerinhimokohtaus on iskenyt............ :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mä ajattelen ehkä kuitenkin niin, että onneksi ei nyt just tartte olla raskaana :)

Koska se voi olla, että jossain mielenpuistatuksessa jätän kuitenkin pillerit pois jossain vaiheessa, ja siinä sitä sitten taas ollaan :ashamed:

No mulla on hormoonikierukka ja siinä on se hyvä puoli että sellasia hetken huumassa tehtyjä ratkaisuja ei tule tehtyä, koska siinä ajassa kun sit varais lääkäriin ajan poistolle ja pääsis viimein vastaanotolle, niin järki ehtis jo voittaa ;)

joo mulla on ainakin just nyt sellanen olo et ei koskaan enään.. |O en haluu kuullakkaan supistuksista kun tän saan ulos. 4 vuorokautta supistellu niin kipeesti ettei mitään rajaa. eiköhän meille nämä 4 lasta jo riitä yhteensä. (tämä siis minulle toinen) rv 40+5

Yhteistyössä