Onneksi muuten on perjantai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mun päiväni on mennyt päin puuta jo aamusta alkaen :|
Aamulla herään ennen sianpiarasua siihen , että nenä on ihan tukossa. Siitä siirryn keittiöön aamukahville, jota juodessa unohdan mennä herättämään lapsen :headwall: No neitin herätys vartin myöhässä... Ja arvaahan sen mitä se meillä meinaa. Hermojen menetys ja hammasten kiristys :kieh:

Siitä sitten ulos ja autolle. Muuten hyvä , mutta kaikki auton ovet ovat jäätyneet kiinni |O |O Lukot tosin aukesivat hianosti, kiitos lukkosulan. Ei kun repimään ovia auki, että saan auton lämpiämään :snotty:

Neidin sain koululle 2 vaille 8, eli ei myöhästynyt lapsi koulusta.
Minä ajan lähimmän kaupan pihaan odottamaan että kikotin lämpiää sen verran , että saan loput lasit raapattua (takasivu-ikkunat) ja odotan , että kikotin lämpiää lisää edes hiukan :kieh:
Siitä sitten ajelen töihin. Onneksi ilman murheita =)

Mutta sitten töissä.......... Tuli sitten pestyä ruokasalin lattia väljällä vedellä vartti enne ruokailun alkua |O |O Ei muuta kuin lasta käpälään ja liippamaan sitä vettä keittön lattiakaivoon :headwall: :headwall:

Että olin onnellinen kun päivä oli "pulkassa" ja pääsin pois.

Ja nyt on jo ilta, eikä mikään voi enään mennä vikaan???? Eihän :snotty: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Lukee uutisia.. joo ei.. ei ole tulossa hirmumyrskyä, taifuunia, vedenpaisumusta, maanjäristystä eikä m.a Nummista Lahteen tänään.. olet turvassa..

Oh, kiitos noista uutisista :D
Paree että teitin uutiset on sitten ajantasalla :snotty: Mä en jaksa enään yhtään "yllätystä" tälle illalle :ashamed:

Pidetään peukkuja, ettei tuo astianpesukone keviä kesken ohjelman .... Kone on nyt päällä .......

Joo mä olen alkanut jo pelätä laittaa vehkeitä päälle kun ne tuntuu leviivän vähän jokainen vuorollaan.. viime illalla kun laitoin pesukoneen päälle rupes kuuluun ihan kauhee kolina ja ajattelit et voi VIDDU mut :laugh: pikkuinen olikin vain päättänyt pestä kaukosäätimen samalla.. voi ei nyt M.A Numminen on telkkarissa .. pistä äkkiä kiinni tai ennustus ei toteudu..

*Panikoi laittamaan töllöä kiinni* Ettei Numminen pääse tänne...........

Tuli puhdas kaukosäädin? :xmas:

Jes, kohta mä patistan likan nukkumaan................ Enkä herätä tuota ukkoa tuosta sohvalta :snotty: nukkukoon siinä vaikka ensi yön...... On mullaki enemmän tilaa sängyssä sit :saint:

Mä tiedän siitä et on perjantai koska mies kännää joka perjantai. Kerran se luuli lauantaina et on vasta perjantai, joten oli kännit jääneet väliin, mut ei huolta,se kännää myös lauantaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
*Panikoi laittamaan töllöä kiinni* Ettei Numminen pääse tänne...........

Tuli puhdas kaukosäädin? :xmas:

Jes, kohta mä patistan likan nukkumaan................ Enkä herätä tuota ukkoa tuosta sohvalta :snotty: nukkukoon siinä vaikka ensi yön...... On mullaki enemmän tilaa sängyssä sit :saint:

Joo meijänkin poika meni nukkumaan just.. toivottavasti ei herää kolmelta ja mee takas kuudelt nukkuun niin kuin viime yönä..

Joo tulihan siitä.. taitaa olla jo neljäs kaukosäädin mikä tähä perheeseen on ostettu :laugh:

Kertokaa sit mullekin oliko kiva lehva.. Oikein hyviä öitä..

arvatkaa kenen tenavat zippas jo klo. 19.40?
free-hello-kitty-smileys-644.gif

Yhteistyössä