Onneksi on vielä ihmisiä, jotka ei jätä pesukoneita yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en mie ainakaan heitä koneita yksin päälle. mun veljen pyykkikone sytty kans palamaan jokunen vuosi sitte... onneks oli kotona,olis muuten rivitalolle voinu käydä pahasti

mä joudun väillä jättämään koneen päälle, muuten joutuisin istumaan koko päivän sisällä. Tosin meillä huolehditaan koneen kunnosta ja pidetään paikat puhtaina, pesuaineista katon aina zeoliitittoman jos jauhetta joutuu käyttämään, pesupähkinöitä yleensä. Mutta tietenkin se voi meillä seuraavan kerran pamahtaa :D

mä joudun väillä jättämään koneen päälle, muuten joutuisin istumaan koko päivän sisällä. Tosin meillä huolehditaan koneen kunnosta ja pidetään paikat puhtaina, pesuaineista katon aina zeoliitittoman jos jauhetta joutuu käyttämään, pesupähkinöitä yleensä. Mutta tietenkin se voi meillä seuraavan kerran pamahtaa :D

Mä en voi uskoa että joku on niin tyhmä että jättää koneen yksin päälle. Mutta todella hienosti toimittu tuolta äidiltä! Täytyy varmaan itsekin hommata sammutuspeite. Sitä kun ei ikinä tiedä mitä tapahtuu.

Yhteistyössä