Aamu alkoi kohtuullisesti, neiti oli suht ripeä siihen nähden mitä yleensä jne, mutta sen jälkeen kun tyttö oli turvallisesti tarhaporttien sisäpuolella, kaikki meni persiilleen. Kun tulin takas kotiin vauvan kanssa, meidän koira oli kakkinut olohuoneeseen ja levittänyt roskat pitkin eteistä sekä kylppäriä, ja mun tietysti piti saada vauva käsistäni pois siksi aikaa että saan ne siivottua: laitoin vauvan syöttötuoliin ja lähdin keräämään sotkuja kun yhtäkkiä kuului karsea kolina. Ukko oli vetänyt kahvin keittimen pöydältä alas, lorotti (kylmää, eilen keitettyä) kahvia iloisesti lattialle pannua kädessään roikottaen, ja luonnollisesti keittimessä olleet vanhat porot oli myös ympäri keittiötä, sen noin seitsemän kahvikupillisen lisäksi. :headwall:
Alkoi päivä todella lupaavasti siis. Olin vielä töissä tämän illan, ja nyt on kyllä kertakaikkiaan takki tyhjä. Ja niska jumissa. Päätä särkee ja väsyttää. :ashamed:
Alkoi päivä todella lupaavasti siis. Olin vielä töissä tämän illan, ja nyt on kyllä kertakaikkiaan takki tyhjä. Ja niska jumissa. Päätä särkee ja väsyttää. :ashamed: