Onnellinen äiti <3

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Kauheasti rutkutusta täällä tänään ilmassa. Ajattelin tehdä vastavedon, ja kertoa kaikille, kuinka onnellinen äiti mä olenkaan. Herra 3 vee on niin ihana ja rakas, että ei mitään järkeä :heart: :heart: :heart:

Aamulla sain ihanan ruusun, jonka poika oli askarrellut, tietty kortin kera. Paketista löytyi uudet sukat ja yöpaita. Vedin sukat jalkaan ja kysyin pojalta, että onko hienot, niin se tuumasi, että joo on hyvät, mut vielä paremmalta näyttäis, jos pukisit myös paidan ja housut :laugh: :laugh: :laugh: Sit kun olin pukenut, ni se sanoi, että äiti mä rakastan sua suunnattomasti - voitaisko lähteä pyöräilemään.

Tuon kummempaa mä en äitienpäivältä voisi edes odottaa: mukavaa yhdessäoloa perheen kanssa ja lapsen itse valitsema/tekemä lahja.

Hyvää äitienpäivää kaikille!

Mä sain Frödingen pakastekakun ja luultavasti melko pitkälti tarhatädin tekemän kortin. Ei siis kovin hehkeitä lahjoja, mutta voi hitsi, kun mulla on niiiiiiin ihana lapsi. Ja mikä parasta sillä lapsella on isä, jota rakastan ihan kympillä.

Mies oli askarrellut lapsien ( 3v ja 1v ) kanssa mulle kortin ja leiponut aamulla leipää ( en syö kakkua ).

Heräsin siihen kun mies tuli lapsien kanssa herättämään mut kahvin ja tuoreen leivän kanssa lisänä itse tehty ihana kortti :heart: =)

Toisiksi vanhin (11) oli keittänyt kahvit ja tehnyt pari palaa leipää ja toi ne sänkyyn keskimmäisen (4) kanssa ja itsetehdyt lahjat myös. (3 ja 4v olivat tehneet kerhossa sydänkortit missä on äidin kuvat ja 11v koulussa korurasian.) Ottivat nuorimman (1) mukaan alakertaan, että äiti saa vielä nukkua... :)
Mies nukkuu vielä yövuoron jälkeen, mutta eilen valmiiksi paistettu kakkupohja odottaa täyttämistä ja lahja on kuulemma piilossa :)

Periaatteessa olen ihan onnellinen äiti, vaikka meillä nyt ei juurikaan ole äitienpäivää juhlistettu, kun ei tuo poika 3vee vielä oikein osaa... Korttia ja lahjaa ei myöskään tullut, koska poika oli poissa hoidosta kun niitä väsäsivät.
Äitienpäiväfiilistä ei ole, etenkään kun poika on juuri tänään ollut oikea riivinrauta ja pinna on jo venynyt äärimmilleen.
Paras äitienpäivälahja olis varmaan hetkonen omaa aikaa.... heh....
No mutta oon onnellinen, että poika on terve ja yleensä aivan ihana tyyppi.

Toinen poika tuli herättämään kuudelta: "Tänään on se päivä, kun saat nukkua kauan ja isä siivoaa meidän sotkut." Sain aamiaisen sänkyyn ja käytiin ravintolassa. Lapsilta sain tarhassa ksavatetut kukantaimet. Ei mitään hajua mitä lajia, mutta onpa vaan jännempää.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Toinen poika tuli herättämään kuudelta: "Tänään on se päivä, kun saat nukkua kauan ja isä siivoaa meidän sotkut." Sain aamiaisen sänkyyn ja käytiin ravintolassa. Lapsilta sain tarhassa ksavatetut kukantaimet. Ei mitään hajua mitä lajia, mutta onpa vaan jännempää.

Poika oli sit oivaltanut asian ytimen :heart: :laugh: :laugh: :laugh:

Täällä myös yksi :wave:
Mun rakas 3v on niin hiton ihana, ettei mitään rajaa ? Ja sopivasti just tänään on herralla ollut hali-sylipäivä :D
Ja parin tutun ihmisen ikävien uutisten kantauduttua korviin arvostan taas kamalasti sitä, että tämän yhden ihanuuden olen saanut, saattaa hyvinkin jäädä ainoaksi...

Minäkin olen niin ikionnellinen tuosta rakkaasta tytöstäni :heart:

En pystynyt aamulla pidättelemään kyyneleitä kun tyttö kömpi sänkyyn viereeni päiväkodissa askartelemansa lahja mukanaan, otti kaulasta kiinni ja sanoi "äiti rakas"

Yhteistyössä