onnellinen parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastunut

Vieras
Minua niiiin masentaa lukea ongelmista ja pettämisistä ym ym....Onko teitä jotka elätte onnellisessa parisuhteessa?? en siis tarkoita millään pahalla ja toivon ettei joku ""iliootti"" tule taas piikittelemään... Olen seurustellut kohta neljä vuotta ja olen vieläkin korvia myöten rakastunut..Enkä millään malttaisi pitää näppejä erossa miehestäni...Olenkohan viihtynyt taas liikaa positiivareiden sivulla???;) Elämä kun tuntuu taas vaihteeksi niiin ihanalta:)

En minäkään malttaisi pitää näppejäni irti miehestäni, mutta kun ongelmana onkin mies - häntä kun ei näy mailla eikä halmeilla ja jos paikalle sattuu ilmaantumaan, niin eipä ole ruutia naiseen mitään satsata...

Ollaan seurusteltu pian 10 vuotta ja aina vain paremmin menee. Oli meilläkin pieniä ongelmia joku kahdeksan vuotta sitten, mutta sen jälkeen ei mitään. Silloinkaan kyse ei ollut pettämisestä tms.

Tällä hetkellä voisin uskoa meidän olevan ikuisesti yhdessä. Ainakin toivon näin:)

Aviossa pian 30 vuotta.Rakastamme toisiamme.Huollamme suhdettamme päivittäin tänäänki hulluttelimme vaateostoksilla kuin hulvattomat kakarat. Eilinen ilta meni tutkiessa posti pakettia ja voinette arvata mitä tilattiin.

30 vuotta oltu yksissä ja edelleen kipinöi. Välillä kipinöi kiukustakin, mutta yleensä muista jutuista. Odotan innolla syyskuuta, kun nuorimmainenkin kolmesta lapsestamme muuttaa pois ...

Meille on ollut tärkeää, että kumpikaan ei kauheasti määräile ja paimenna toisen olemisia. Osataan olla erikseenkin välillä. Ja sitten taas yhdessä.
Onnea matkaan teille!

Täällä kanssa yksi tosi onnellinen. Etäsuhde menossa ulkomailla asuvaan suomalaiseen mieheen - jo vuosi takana - ja ihan hullun lailla ollaan onnellisia. Tottakai kaivataan toisiamme, kun ollaan erillään, mutta sitten yhdessäolo onkin pelkkää sunnuntaita.
Erosin yli kaksi vuotta sitten 'hyvistä naimisista' enkä ikinä olisi voinut uskoa, että löydän vielä jonkun 'paremman.
Ihanaa löytää sielun kumppani - ja ruumiin kumppani - vielä keski-ikäisenä ja nauttia elämästä enemmän kuin satasella. Ihanaa nauttia toisesta ihmisestä, ihanaa nauraa pentujen lailla kaikelle hullulle, ihanaa tehdä yhdessä vaikka mitä: kokata, lenkkeillä, matkustella, hullutella...

Minusta oli ihanaa lukea tänään suomi24:n ja Ellien palstoilta, että moni muukin tappelee kynsin ja hampain avioeron yhteydessä. Riidat saattavat jatkua jopa kymmenen vuotta. Meidän sota ei kestänyt noin kauan ja nyt elämme välirauhan aikaa.

Minäkin kävin positiivien sivuilla. Samoin Savon Sanomien sivuilla, mutta en saanut kielenkääntäjää eli mutjauttajaa toimimaan. Katsoin sitten sutkautuksen vanhoista piioista.

Ehkä seuraava sutkaus on tyyliin ""mihän siinäkin oli, kun avioero tuli. Ehkä kaikki johtuu vain siitä, että jäi salarakas hommaamatta."" Ehkä joku välkky Elli saa käännettyä tuo lauseen savoksi. Minulta se ei vain tänään onnistunut.

Itse kuulun myös onnellisten ""kerhoon"" =) Olen seurustellut avokkini kanssa 3,5 vuotta ja rakkaus vaan jaksaa roihuta. Päiviimme ei kuulu tappeleminen eikä toistemme mollaaminen (vaikka kerran kuussa kiukuttelenkin), vaan toisen huomioiminen, yhteiset keskustelut ja äärettömän paljon hellyyttä. Toivottavasti suhteemme kestää koko elämän.

Ihanaa että ihmiset on onnellisia ja tällaisiakin ketjuja syntyy!

Itsekkin olemme hirmuisen onnellisia poikaystäväni kanssa, elämä hymyilee ja ihania asioita edessä :)

Toivon kaikille kaikkea tätä onnea mitä itsekin olen saanut kiitollisena osakseni!

Yhteistyössä