Onnellista naistenpäivää!

Mä olen kans nyt samaa mieltä kuin Alepa.
Omppumies, olet monissa asioissa ihan fiksukin, mutta en ota sulta onnitteluja vastaan naisasioissa.

Typistät tai vääristät naisen ja naiseuden jonkun aivottoman ja kikattelevan lolitan ja seksiobjektin tasolle.
Vai olisiko niin, että sinä haluat typistää naiseutta riisumalla siitä seksuaalisuuden? Naisen älykkyys on seksikästä ja vetoaa minuun. 😍
Muistanet, että Itä-Aasiassa naisetkin ovat hieman eurooppalaisia älykkäämpiä.

K-pop-artisti Minzy (Gong Min-ji), yliopistotutkinto kristillisestä teologiasta.
ISSUE-3521-1024x663.jpg

Viimeksi muokattu:
En ota koskaan vastaan aapeen eli palstan sovinistisian onnitteluja.
Hän on ikärasisti ja haukkunut minut minut vuosikausia milloin milläkin tavalla viimeksi aivottomaksi idiootiksi.
En tarvitse juhlia naistenoäivää, sillä olen vapaa ja itsenäinen nainen ja ottanut aina elämäni haltuun kaikkine ihanuuksineen.
Olen kukka, jota hoidan hellyydellä. Kaupan kukat kuihtuvat nopeasti, ja säästän rahan muihin tarkoituksiin.
Ei saa Alepa satuilla, en ole nimittänyt sinua "aivottomaksi idiootiksi". Sinun sen sijaan kannattaa olla tarkkana, nimittelystäsi voisit nykyisin joutua maksamaan.... saattaisi käydä niin, että oikeuden mukaan sovinistisika on miehistä käytetty halventava termi, joka rinnastaa ihmisen sikaan. ;)

Lapin käräjäoikeuden mukaan miehen viesti ei sisältänyt asiallista eikä edes asiatonta kritiikkiä, joka olisi liittynyt Erämaan kirjoittamaan juttuun. Sen sijaan viesti sisälsi jutun kirjoittajaan kohdistetun, naiseuteen liittyvän loukkauksen.

Sähköpostiviestissään mies nimitteli kirjoittajaa femakoksi. Käräjäoikeuden mukaan kyseessä on yksinomaan halventamistarkoituksessa käytetty sana. Oikeuden mukaan femakko on feministeistä käytetty halventava termi, joka rinnastaa ihmisen sikaan.

Oikeuden mukaan asiallinen kritiikki ei vaatinut kyseisen ilmauksen käyttämistä. Kyse oli pelkästään kirjoittajan loukkaamisesta.

– Artikkelia koskeva arvostelu olisi voitu esittää käyttämättä Erämaan henkilöä loukkaavaa ilmaisua, tuomiossa kerrotaan.

Lisäyksenä oma kantani - minun mielestäni miehen kutsumista sovinistisiaksi tai naisen femakoksi ei koskaan pitäisi käsitellä rikoksena. Sananvapaus on uhattuna uhriutujien toimesta.

Viimeksi muokattu:
Saako vihitty vaimosi onnittelut ilman aasialaisviitteitä?
Sai. Olisiko kukaan muuten huomioinut vieraskielistä tekstiä, jos se olisi ollut englantia?

Vaimoni laittoi tänään pitkään toivomaansa aasialaisruokaa, vaikka minä yleensä kokkaan tämän kaltaisissa tilanteissa. 😋😊

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä