Onneton ei ymmärrä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Daizy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Daizy

Jäsen
17.12.2005
108
0
16
Heips!

Mulla olis sellanen ongelma, kun kävin viime viikon torstaina 24. päivä gynellä kun edellisistä menkoista aikaa toista kuukautta (loppuivat 4.12.07), ja viime syksynä koetun kohdunulkoisen vuoksi tutkittiin ihan normisti ja lisäksi ultrattiin.

Molemmat puolet ja kohtu oli ok, ja gyne sanoi että sen ultran perusteella mun kierto on vasta puolessa välissä. Tarkoittaako se nyt siis sitten että ovis on vasta tulossa vai että se on ollut ennen sitä gyneä? Kun yhden clomikierron olen syönyt (joka johti kohdunulkoiseen) ja tuolloin kierron puolivälissä ultrattiin ja näkyi siellä se kehittynyt munasolu.

Tässä ultrassa sitä ei näkynyt, ja minun järkeni mukaan se on siis jo lähtenyt liikkeelle, jolloin se ei näy uudestaan ultrassa ennenkuin vasta sitten jos se kehittyy alkioksi ja kiinnittyy kohtuun...

Tässä viime päivinä, oikeastaan jo ennen gyneä vatsaa on viillellyt omituisesti, en väitä että se olisi raskausoire, mutta siksi halusin tarkistuttaa paikat, kun kuitenkin tuo viimesyksyinen on jääny kummittelemaan ja heti pelkää pahinta... Lisäksi viikon sisällä olen kärsinyt todella runsaasta ja paakkuisesta valkovuodosta, ja tänään havaitsin joukossa olevan myös vaaleanpunaista jonkin verran... :ashamed:

Tää oli nyt tällanen eipäs-juupas-pohdiskelu, mutta kun mieltäni kovasti vaivaa, ja ajattelin että jos täällä olisi joku joka tietäisi minua neuvoa. Kiitollinen olen kaikesta avusta jota saan... :headwall:

Yhteistyössä