Onnetonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unhappy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unhappy

Vieras
Mä en tuu toimeen 9-vuotiaan tyttöni kanssa :( Ei kuuntele mitään, ei tottele, ärsyttää tahallaan esim. omii tietokoneen ja vie siskon tavaroita, sotkee eikä siivoa jälkiään. Kouluunlähtö on vaikeaa, vaikka sillä on siellä kavereita. Viimeksi kun ostin muutaman uuden vaatteen mitä tarvitsi ei edes kiittänyt, murjotti vain. Ruoka-aikana n. klo 16-17 ei ota kuin nokareen verran ja sitten riehuu myöhemmin kun on nälkä. Käskee mua tuomaan itselleen tavaroita nenän eteen, niinkuin vaatteet aamuisin ja ellen tuo alkaa kirkuminen. Jatkuvasti pahoittaa mieleni asiasta kuin asiasta! Ollut koko ikänsä hankala tapaus. Isänsä kans on erottu jo vuosia sitten, ei osallistunut lastenhoitoon mitenkään silloin eikä vieläkään. Olen koettanut jaksaa mutta välillä tulee pahoja epäonnistumisen hetkiä, tuntuu etten riitä ja oon maailman huonoin äiti.

Paha korjata tilanetta jos sille on jo selvinnyt, että kirkumalla saa haluamansa. Tuohon leikiin ei pitäisi koskaan lähteä ja kärsiä ne huudot muutaman kerran.
Nyt kärsit ne kiukut, mutta et taivu.

On ollut samanlainen siis ihan vauvasta saakka. Aina huutanut jostain, itsepäinen luonne kuin isälläänkin. Olen ollut koettanut olla tiukkana, eli en ole aina taipunut vaatimuksiin mutta koska masennun siitä niin helpommalla selviän jos annan jossain asioissa periksi. Siskonsa on täysin erilainen

Yhteistyössä