onnistuuko teillä muilla lähteä miehen kanssa kahdestaan jonnekin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Aina päästään jos halutaan tai on tarvis.
Verkostona: Mun vanhemmat, mun sisarukset, miehen vanhemmat, miehen sisarukset, muutama serkku ja MLL:n lastenhoitaja

Niin lisäyksenä et meillä on neljä lasta

Kyllä me lapset saadaan hoitoon, että sen puolesta päästään. Meidän kahdenkeskiset reissut vain menee aina pilalle ettei ole enää kiinnostusta lähteä miehen kanssa kahden mihinkään. |O

Päästään melkein aina kun vaan halutaan.
MLL hoitajat on ihan hyviä. Usein ollaan tehty niin että pistetään lapset itse nukkumaan ja hoitaja tulee "vahtimaan" siksi aikaa kun ollaan ulkona. Lapset tietää kuitenkin että jos heräävät yöllä niin on vieras hoitaja paikalla.
Isovanhemmille myös kuuluu kiitos ottavat lapset hoitoon todella usein joudutaan melkein rajoittamaan vierailuja että saadaan perheen yhteistäkin aikaa.

mun sosiaaliset taidot on näiden kotiäitivuosien aikana kärsiny niin paljon, että yksin mun ei tuu mentyä. ja väärinhän se on sit toista kieltää menemästä, jos ei kerran itekään sais mentyä. niin että siksi meillä aina näin, mies menee ja minä hoidan lapset.

mä oon monta kertaa pyytänyt kavereiden lapsia ( kaikilla vaan yksi lapsi ) meille hoitoon, että saisivat vanhemmat vapaata. eivät ne tuo ja syykin selvisi. yhden perheen isä sanoi ihan suoraan, että eivät he tuo "liisaa" meille, koska sitten pitäisi vastineeksi ottaa taas hoitoon meidän koko kööri ja sitä eivät jaksa eivätkä halua. tämän pohjalta kiva lähteä edes kyselemään lapsille hoitopaikkaa. :(

Ei päästä, mutta ei ole ollut tarvettakaan... meidän ainokainen on vielä niin pikkuinen että sen saa otettua mukaan joka paikkaan minne halutaankin mennä. Iltarientoihin päästään sit vuorotellen, mutta ei kyllä käydä kun kerran vuodessa... Jotenkin ennen lasta oltua koko ajan menossa, ettei enää huvittaisikaan, ja kotona on mukava olla.

sen jälkeen ei olla päästy ikinä kahdestaan mihinkään kun ensimmäinen lapsi synty, näin se vaan menee ja siihen on sopeuduttava tai muuten on elämä hankalaa.

kyllä sitä joskus mielessä käy että ois kiva jonnekin mennä kahdestaan mutta se häviää mielestä samalla sekunnilla kun tietää ettei se ole mahdollista.

No ei oikein onnistu. No päiväsaikaan minun vanhemmat voi katsoa kuopusta, mutta illaksi ja yöksi eivät ota ainakaan jos olis tarkoitus "juhlimaan" lähteä. Ainoat kerrat kun on ollut tarpeeksi hyvä syy kun on saatu ne illaksi/yöksi meille niin on ollut synnytykset.
Eli äitini on oikea tiukka otsa absolutisti joka ei toisten "juopottelu" reissuja tue. Muita tuttuja ja sukulaisia ei ole johon lapset vois laittaa :/
No eihän tässä kauan tarvitse odotella kun on lapsenlikkoja omasta takaa ;)

Päästään kun halutaan. Meillä on maksullinen lapsenvahti, joka on katsonut lapsia jo 2 vuotta satunnaisesti, eli on tuttu ja luotettava. Ensimmäisen vuoden minäkin itkin että ei päästä koskaan mihinkään kun ei ole tukiverkkoa :)

Yhteistyössä