onnistuukohan saunassa käynti kahdestaan 1v4kk ikäsen kanssa? *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äit"

Vieras
meneeköhän miten säätämiseksi? punkassa istuu kuin tatti, mutta malttaakohan niin kauaa kuitenkaan istua, että pesen ihteni ja pitäköhän se punkka raahata saunaankin mukana :P

Aika turhis, mutta mietinpä vaan :D

Miksei? Kyllä multa on onnistunut kolmen lapsen kanssa saunominen ihan hyvin :) Olen ollut yh siitä asti kun aloin odottamaan kolmatta. Ota lapsi lauteille viereen tai syliin. Joskus oon laittanut saunanlattialle pienen vesiastian jolla on leikkinyt sen aikaa kun olen ottanut isommat löylyt.

Olen käynyt pojan kanssa kaksistaan saunassa ja suihkussa siitä lähtien kun toinen oli ihan vauva vielä. En käsitä miksi ei onnistuisi. Meillä lapsi jo leikkii omiaan ja minä suihkutan ja saunon.

no...kyllä mä oon käyny, likka istu punkassa, mä kävin ihan rauhassa saunan puolellakin, kun saunassa on lasiovi. laitoin punkan ihan oven eteen, josta näin lapsen koko ajan. Mutta meidän likka kylpis vaikka tunnin, että riippuu kai ihan lapsesta ;)

Ok :) Juu meillä on vaan kaksi aika pahaa houkutinta suihkuhuoneessa, nimittäin kissanhiekkalaatikot... Niitä oikeastaan ressaan että jos ne alkaa taas kiinnostamaan :P

[QUOTE="äit";22534321]Ok :) Juu meillä on vaan kaksi aika pahaa houkutinta suihkuhuoneessa, nimittäin kissanhiekkalaatikot... Niitä oikeastaan ressaan että jos ne alkaa taas kiinnostamaan :P[/QUOTE]

Siirrä siksi aikaa muualle?

Tää tuntuu musta nyt tosi ihmeelliselle:D
Mut juu,mikä jollekin on arkipäivää ei välttämättä ole sitä näköjään toiselle:)

Hyvin onnistuu saunominen 4v ja 1,5v kanssa,paitsi et tuppaavat sinne saunaan,niin ei saa kovia löylyjä.Molemmilla omat vadit alalauteella,ettei tarvii tän ison mahan kans punkkaa nostella eestaas.

Yhteistyössä