Onpa aikamoisia mekkoja pienille tytöille (sis.linkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En sanonut että olisi mikään vikana. Jotenkin aika yliampuvia mielestäni, mutta pienet tytöt varmasti tykkää. Tuo lähes 100 euroa maksava mekko ei edes näytä "käyttömekolta" vaan joltain prinsessaesityksen rooliasulta. Olisin kyllä itse pienenä tykännyt :)

Ei kyllä meikäläisen makuun. Noissa meikoissa on niin paljon kaikkea hörhellystä ja ruusuketta, että koko lapsi häviää sinne sekaan. Tyttö varmaan tykkäisi pitää rooliasuna leikeissä tms., mutta vähän turhan hinnakkaat pelkkiin leikkeihin.

ameriikoissa suunniteltuja, selittää siis tuon hienoisen hörsö runsauden.
Fiftari juhliin lapselle sopivia.
Se eka mekko vasemmalla on ihan sopivan "maltillinen" ettei yliampuva.

[QUOTE="Kemeli";27241632]Ei kyllä meikäläisen makuun. Noissa meikoissa on niin paljon kaikkea hörhellystä ja ruusuketta, että koko lapsi häviää sinne sekaan. Tyttö varmaan tykkäisi pitää rooliasuna leikeissä tms., mutta vähän turhan hinnakkaat pelkkiin leikkeihin.[/QUOTE]

Just näin. Jos maksaisin lähes 100 euroa tytön mekosta, niin sen pitäisi olla oikea juhlamekko eikä mikään prinsessaleikkiasu.

Miksei nuo kävisi oikeiksi juhlamekoiksikin?

Ihan kivoja vaikka eivät ihan omaan makuuni ole, eikä taida tyttäriänikään niin viehättää. Mutta moni pikkutyttö varmasti tykkää ja miksei silloin voisi käyttää juhlissakin?

Minä tykään enemmän vähän hillitymmistä mekoista, esimerkiksi:

http://www.lastentaikamaa.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/01122008-116112/Products/FIESTA-A/SubProducts/FIESTA-A-0003

Ei suomalaisen lapsen pidä pukeutua mihinkään tuollaiseen! Herranjestas aivan liian yliampuvaa! Kyllä pitää olla mieluummin harmaata säkkikangasta ja mahdollisimman suoraviivaista! Elämän pitää olla harmaata ja kurjaa, myös lapsilla!

Alkuperäinen kirjoittaja no voi sentäs;27241839:
Ei suomalaisen lapsen pidä pukeutua mihinkään tuollaiseen! Herranjestas aivan liian yliampuvaa! Kyllä pitää olla mieluummin harmaata säkkikangasta ja mahdollisimman suoraviivaista! Elämän pitää olla harmaata ja kurjaa, myös lapsilla!

Touché! :D

Oikeasti aika hyvin näkyy nää meidän kulttuurin arvostukset tässäkin ketjussa. Itseäni ne toisinaan kyllä väsyttävät. Ne imevät elinvoimaa ihmisyksilöistä.

[QUOTE="mies";27241860]Touché! :D

Oikeasti aika hyvin näkyy nää meidän kulttuurin arvostukset tässäkin ketjussa. Itseäni ne toisinaan kyllä väsyttävät. Ne imevät elinvoimaa ihmisyksilöistä.[/QUOTE]

Mon cheri, tuutko mulle mieheks? <3 Meillä on selvästi samat arvomaailmat :)

Voi jestas mun tytöt pyörtyis jos saisivat tollasen eivätkä ikinä ottais enää päältään! Tosin minä pyörtyisin ensin jos olisin mennyt mekosta maksamaan tollasen summan *3 :D Ihania kyllä olis.

Alkuperäinen kirjoittaja no voi sentäs;27241884:
Mon cheri, tuutko mulle mieheks? <3 Meillä on selvästi samat arvomaailmat :)

Oolalaa :) Ehkä... :) Jos vain tietäisin sinusta lisää (lähinnä näkö, ikä, luonne). Jos laittelet yhteystietoja niin mielelläni otan yhteyksiä! ;)

Otsikon perusteella luulin että olisi jotain todella aikuismaisia ja seksikkäitä mekkoja, eihän nuo nyt niin pahoja ole. Itse en ostaisi, ei mun makuun mutta muuten. Jos mulla olis tyttöjä ja jos olisivat halvempia nuo mekot, niin voisin ostaa prinsessaleikkeihin tuollaisen, onhan se ihana siihen tarkoitukseen.

Onpa kyllä ihania mekkoja, minä tykkään!

Minusta lapseni voivat pukeutua mekkoihin, hienompiinkin, niin arjessa kuin juhlassakin - eikä niiden todella tarvitse olla hillittyjä, harmaita, tai ankeita. Aikuisena ehtivät kyllä sitten pukeutua hillitymmin, mutta lapset saakoot olla lapsia.

Ajattelin itse tuollaisen tytölleni tilata - tosin mun tytöillä onkin jos minkälaista mekkoa kaappi pullollaan :D

• Tykkää
Reactions: Madicken04
[QUOTE="Vieras";27241925]Otsikon perusteella luulin että olisi jotain todella aikuismaisia ja seksikkäitä mekkoja, eihän nuo nyt niin pahoja ole. Itse en ostaisi, ei mun makuun mutta muuten. Jos mulla olis tyttöjä ja jos olisivat halvempia nuo mekot, niin voisin ostaa prinsessaleikkeihin tuollaisen, onhan se ihana siihen tarkoitukseen.[/QUOTE]

Eikö sillä sitten ole mitään väliä, jos ovat lapsen makuun?

Yhteistyössä