Ö
öttismönkiäinen
Vieras
Opettaja oli sitä mieltä ettei poika tarvi, kyllä HE pärjäävät sen kanssa. Poika kuulemma vain tuitturoi opettajan mielestä, älyssä ei ole vikaa (ei adhd tarkoita sitä että ois älyllisesti heikko) Mutta pääasiahan on miten poika pärjää. Sen keskittymiskyky oli heikko, ärsytyskynnys matala, saattoi suuttuessaan paukuttaa päätä pulpettiin, aina jotain kouluvälinettä jääny kotia jne. Kotona sit härnäsi toisia, oli levoton, lähti luvatta kylälle, ei muistanut sovittuja kotiintuloaikoja (usein sain etsiä sitä kyliltä) hajotti/uhkasi hajottaa suuttuessaan tavaroita, ja esim netissä ollessa sillä musiikki isolla.
Eilen aamulla sillä eka tabeltti. Koulusta tullessa selitti sukulaismiehelle asioita melko rauhallisesti ja asioista sai selvän (ennen selitääminen rauhatonta, liikehti kokoajan ja asioista ei välillä ottanu selvää erkkikään) myöhemmin lähti luvalla kylälle ja tuli sovittuna aikana takaisin. Sit poika katosi, ja soittelin perään.. poika oli huoneessaan tekemässä läksyjä. Illalla oli jonkinaikaa netissä, eikä huudattanut musiikkia. Oli rauhallinen, teki oma-aloitteisesti pikkuaskareita jne halus mun neuvovan pyykkikoneen käyttöä
Tämä päivä jatkui samanlaisena
Muutama huuto kuulu, mutta ei älyttömiä raivareita
Mä oon monet asiat laittanut oman kasvatukseni ja masennuksen piikkiin..
ja pojan levottomuushan tarttui muihinkin joten nyt on kaikki ollu rauhallisemapaa. Toivottavasti tää ihanuus jatkuu ja lääke tosiaan sopii pojalle, eikä sivuvaikutuksia tule. Pojalla itsellään varmasti helpompi olla
Eilen aamulla sillä eka tabeltti. Koulusta tullessa selitti sukulaismiehelle asioita melko rauhallisesti ja asioista sai selvän (ennen selitääminen rauhatonta, liikehti kokoajan ja asioista ei välillä ottanu selvää erkkikään) myöhemmin lähti luvalla kylälle ja tuli sovittuna aikana takaisin. Sit poika katosi, ja soittelin perään.. poika oli huoneessaan tekemässä läksyjä. Illalla oli jonkinaikaa netissä, eikä huudattanut musiikkia. Oli rauhallinen, teki oma-aloitteisesti pikkuaskareita jne halus mun neuvovan pyykkikoneen käyttöä
Tämä päivä jatkui samanlaisena
Mä oon monet asiat laittanut oman kasvatukseni ja masennuksen piikkiin..
ja pojan levottomuushan tarttui muihinkin joten nyt on kaikki ollu rauhallisemapaa. Toivottavasti tää ihanuus jatkuu ja lääke tosiaan sopii pojalle, eikä sivuvaikutuksia tule. Pojalla itsellään varmasti helpompi olla