Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Päätti kokeilla tulooko niitä käskemälläEi mikään tyhmä likka
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Totta kai popcorneja on laitettava. Kysypä, tuleeko pinaattikastikkeella vai silli-sipuli-silpulla? B)
Alkuperäinen kirjoittaja enmppu:Jes, nyt anna hyvnänen aika sille niitä poppareita ku toinen kerta haluaa :heart: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Alkuperäinen kirjoittaja enmppu:Jes, nyt anna hyvnänen aika sille niitä poppareita ku toinen kerta haluaa :heart: :kieh:
:kieh: voit siskokulta tulla tekeen niin saat itsekkin![]()
Mä varmaan valvon vielä ku mies tulee töistä aamuyöllä.
Alkuperäinen kirjoittaja enmppu:Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Alkuperäinen kirjoittaja enmppu:Jes, nyt anna hyvnänen aika sille niitä poppareita ku toinen kerta haluaa :heart: :kieh:
Muuten kyllä joo voisin tullakki, mut meidän popparit on loppu nyt
Huomenna aattelin ostaa lisää ku sillä teidän neidillä on niin hyvät toiveet et mullaki alkoi tekee mieli
:saint: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Alkuperäinen kirjoittaja enmppu:Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Alkuperäinen kirjoittaja enmppu:Jes, nyt anna hyvnänen aika sille niitä poppareita ku toinen kerta haluaa :heart: :kieh:
Muuten kyllä joo voisin tullakki, mut meidän popparit on loppu nyt
Huomenna aattelin ostaa lisää ku sillä teidän neidillä on niin hyvät toiveet et mullaki alkoi tekee mieli
:saint: :heart:
Meillä olis![]()
Älä yllytä :kieh: :kieh:
Ku mä pakkasin kassia sille matkaan ku lähti. Niin kysy et
-onhan siellä varmasti sitten hienot farkut.![]()