Onpas kivannäköisiä lastenkalusteita! Onko kellään näistä kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ostettiin vähän ennen joulua tuolit ja pöytä tytölle tuolta, ja on tosi jämäköitä ja kestäneet vaikka minkälaista rääkkiä, ainakin tähän mennessä.. :D Eikä hinnatkaan oo taivaissa.

WAU! Just tollasia vähän erilaisia oon etsinyt uudistettaviin lastenhuoneisiin, kiitos linkistä!!!
Ihana juttu noi irtovetimetkin, niillähän saadaan muutettua meidän aikuisten makkarista lipasto ihan lastenhuoneen kalusteen näköiseksi eikä tarvi siitä luopua. Jee :)

Alkuperäinen kirjoittaja *:
WAU! Just tollasia vähän erilaisia oon etsinyt uudistettaviin lastenhuoneisiin, kiitos linkistä!!!
Ihana juttu noi irtovetimetkin, niillähän saadaan muutettua meidän aikuisten makkarista lipasto ihan lastenhuoneen kalusteen näköiseksi eikä tarvi siitä luopua. Jee :)

Mäkin olin iloinen, kun tuon linkin löysin. Olen etsinyt juuri tuollaisia huonekaluja juniorillemme.

Ihme, kun he eivät mainosta tuotteitaan enempää... osa kalusteita ovat vielä suomalaisiakin . :)

Alkuperäinen kirjoittaja Riikkaa-:
Me ostettiin vähän ennen joulua tuolit ja pöytä tytölle tuolta, ja on tosi jämäköitä ja kestäneet vaikka minkälaista rääkkiä, ainakin tähän mennessä.. :D Eikä hinnatkaan oo taivaissa.

Hyvä tietää. :)

Yhteistyössä