Onpas naapurilla melkoinen saalistajakissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Naapuri käväs kysymässä onko meillä kania. Ei meillä ole mutta toisella naapurilla kyllä sellainen joka syksystä lähtien on ollut vapaana kun eivät ole saaneet sitä kiinni.

Kissa oli sitten ylpeänä saaliistaan tullut kotiin raahaten kania. Kani oli vahingoittumaton mutta säikähtänyt, hetken päästä se jo mussutti porkkanaa.
Se kani on samankokoinen kuin kissa, on varmaan ollut melkoinen näky. Täysvalkoinen kissa raahaa itsensä kokoista täysvalkoista kania...
 
Meillä kani oli aikaisemmin kesällä aina päivisin (silloin, kun olimme itse kotona) häkissä omalla pihallamme, mutta nykyisin emme enää voi pitää irtaallaan kulkevien kissojen takia.

Kissat yrittää kanaverkon läpikin saada kanista otetta ja kani ei nauti ulkohäkissä olemisesta :/ Harmi, ettei oma lemmikki voi ulkoilla aidatussa tilassa omalla pihallaan toisten ihmisten vapaana kulkevien lemmikkien takia :(
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä