Onpas rauhallista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LowRider
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LowRider

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
3 399
0
36
täällä meillä tällä viikolla iltaisin :saint:

Eilen illalla isommat lähti mummille yökylään, tänään lähtivät mummin kanssa laivalle, huomenna haen esikoisen kotiin yöksi, keskimmäinen menee vielä mummille, esikoinen lähtee torstaina kummitätinsä luo.... Mies iltavuorossa tämän viikon... Ja minä vauvan kanssa kaksin kotona -Ah, ihana rauha :attn:
 

Similar threads

T
Viestiä
0
Luettu
1K
Aihe vapaa
Tiettytootta mitä mieltä ootta
T
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä