E
enkelipojan äiti
Vieras
Aina kun tulen näille sivuille palaan tänne keskenmenoihin. Minulla kuoli poika rv23, alakautta sen synnytin yksin naistenklinikalla ja sain pitää hetken vieressä.Minulla alkoi vuoto rv 20 ja makasin sairaalassa kolme viikoa.Kun olin synnyttänyt lapsen minut vietiin odottavien osastolle ja sanottiin että huoneessa saan olla rauhassa mutta syömään pitää mennä muiden odottavien kanssa, joka oli minusta erittäin törkeää käytöstä.Sairaalassa en viihtynyt kuin päivän kun oli pakko, toisena päivänä jouduin takaisin sairaalaan kun minulta otettiin verinäytteet ja jouduin huoneesseen jossa oli odottavia äitejä joilta kuuneltiin sydämmen ääntä, sanoin ettenkö voisi odottaa käytävällä, niin he sanoivat ettei se onnistu kun lääkäri ei löydä minua.Asiaa en ole surrut,itkin silloin kun synnytin ja kun lapsi haudattiin.Ainut milloin minulle tulee asia mieleen on kun minulla alkaa kuukautiset, näen silloin painajaisia.
Mieheni kanssa me ei puhuta asiasta kun hän ei halua,meillä oli myös silloin iso riita ja hän ei pytynyt antaa tekemistäni anteeksi.Se on meidän suhteen musta vaate.Tuntuu että tämän jälkeen mieheni ei enään raksata minua ja ei halua rakastella kuin kerran kuussa, koska hän pelkää että tulen uudelleen raskaaksi.
Minä olen jotenkin rikki, menen niinkuin mies käskee, unohtamatta kokonaan itseni..Keskenmenosta on aikaa jo yli vuosi
Mieheni kanssa me ei puhuta asiasta kun hän ei halua,meillä oli myös silloin iso riita ja hän ei pytynyt antaa tekemistäni anteeksi.Se on meidän suhteen musta vaate.Tuntuu että tämän jälkeen mieheni ei enään raksata minua ja ei halua rakastella kuin kerran kuussa, koska hän pelkää että tulen uudelleen raskaaksi.
Minä olen jotenkin rikki, menen niinkuin mies käskee, unohtamatta kokonaan itseni..Keskenmenosta on aikaa jo yli vuosi