öö apua..kierukasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja + vai-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

+ vai-

Vieras
kokeilin pitkästä aikaa että onkos ne langan päät siellä paikallaan ja en tuntenu niitä ollenkaan!!!
tarttisko mun tilata aika terkkarille että se kattois onko sitä tuolla lainkaan?? vai mitä mää teen??
onks muilta langat ollu hukassa ja tuntenu ne ite parin päivän päästä vai ootteko aina tarkastanu terkalla??
ei me ny oo hommailtu niin usein että olis tärpänny jos sitä tuolla ei ole...tai no siis tärpätä voi tietty kerrastakin mut kun noita lapsia" tehtiin" niin kesti useemman kuukauden ennen tärppiä....ääh näitä epäilyksiä.
on kyl ollu outo olo vattassa mut ei ny sellanen kuin raskausaikana.
hyvin minimaalista vuotoa oli n kk sitten. muuten ei tule mitään. kyseessä hormonikierukka...

Minulla kierukka ollut kaksi vuotta ja en ole kertaakaan tuntenut itse niitä lankoja. Mutta joka kerta gyne on sanonut lankojen olevan hyvin esillä ja kierukan paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mirenan käyttäjä:
Minulla kierukka ollut kaksi vuotta ja en ole kertaakaan tuntenut itse niitä lankoja. Mutta joka kerta gyne on sanonut lankojen olevan hyvin esillä ja kierukan paikallaan.

no kun mä edelliskerralla koitin...aikaa siitä on varmaan ainakin 3kk...
ja sillon tunsin ne langat ihan selkeesti!!!

kuinka nopeesti tilasit aikaa vai onko katottu vaan jossain yleistarkistuksessa??

kuinkas noita oli hyvä tarkastuttaa???

Kyllä se kierukka varmasti siellä paikoillaan edelleen on, jos ei ole mitään epämääräistä/lisääntynyttä vuotoakaan, tai kipuja? Voithan silti soittaa terkkarille ja kysäistä kannattaisko käydä tarkastamassa. Eipä se suuri vaiva ole kun sen kokeilee...

Alkuperäinen kirjoittaja Nippa:
Kyllä se kierukka varmasti siellä paikoillaan edelleen on, jos ei ole mitään epämääräistä/lisääntynyttä vuotoakaan, tai kipuja? Voithan silti soittaa terkkarille ja kysäistä kannattaisko käydä tarkastamassa. Eipä se suuri vaiva ole kun sen kokeilee...

juu täytynee soitella. ei ole mitään ollu oireita .tai yhtenä päivänä oli tosta munasarjojen kohilta arka mut meni sen jälkeen ohi. luulen että oli vaan joku ohimenevä juttu se...
tarvii ens viikosta soitella. täl viikola en kerkii..

Mulla tuntuu kierron mukaan välillä selvästi langat ja välillä ei ollenkaan. Eli todennäköisesti kierukka on paikallaan, mutta voithan varuiksi soittaa neuvolaan. Ultrallakin voidaan katsoa, onko kierukka paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirenan käyttäjä:

no kun mä edelliskerralla koitin...aikaa siitä on varmaan ainakin 3kk...
ja sillon tunsin ne langat ihan selkeesti!!!

kuinka nopeesti tilasit aikaa vai onko katottu vaan jossain yleistarkistuksessa??

kuinkas noita oli hyvä tarkastuttaa???

Ihan yleistarkastuksessa,kerran vuodessa.En ole käynyt lankojen vuoksi tarkistuttamassa,vaikken ole niitä tuntenutkaan.

Yhteistyössä