A Ajattelija Vieras 27.10.2008 #26 Kuulostaa lähinnä säälittävältä tapaukselta tuo Savanna. Ja poetman - lahjasi ovat selvästi muualla kuin kirjoittamisessa.
Kuulostaa lähinnä säälittävältä tapaukselta tuo Savanna. Ja poetman - lahjasi ovat selvästi muualla kuin kirjoittamisessa.
S Susanna Jäsen 12.11.2007 492 0 16 27.10.2008 #27 Alkuperäinen kirjoittaja Totta helvetissä: Alkuperäinen kirjoittaja Täyttä rautaa: Alkuperäinen kirjoittaja Totta helvetissä: Alkuperäinen kirjoittaja Täyttä rautaa: Olisin laittanut savannalle linkin tähän yyveenä, mutta sillä on kansio täynnä... Click to expand... NO niin suosittu se on. Mulle tulee spontaania yyveetä joku 4 kpl. vuodessa. Click to expand... Sulle on paha lähettää yksäriä, jos olet vierailevana harmaana. Click to expand... Olen mustana, mutten nyt. Click to expand... No kuka sä olet, että sulle tietäis laittaa yytä. Kun sitä niin tunnut kaipaavan!
Alkuperäinen kirjoittaja Totta helvetissä: Alkuperäinen kirjoittaja Täyttä rautaa: Alkuperäinen kirjoittaja Totta helvetissä: Alkuperäinen kirjoittaja Täyttä rautaa: Olisin laittanut savannalle linkin tähän yyveenä, mutta sillä on kansio täynnä... Click to expand... NO niin suosittu se on. Mulle tulee spontaania yyveetä joku 4 kpl. vuodessa. Click to expand... Sulle on paha lähettää yksäriä, jos olet vierailevana harmaana. Click to expand... Olen mustana, mutten nyt. Click to expand... No kuka sä olet, että sulle tietäis laittaa yytä. Kun sitä niin tunnut kaipaavan!